تعداد بازدید : 83
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۱۴
کاربران آنلاین : 0
geekgirl
۱۴۰۱/۸/۱۴ ۲۰:۰۲:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۱:۳۶

شیرینگ پک تونلی

(ویرایش)

شیرینگ پک تونلی جهت بسته بندی کردن نایلونی و پلاستیکی محصولات مختلف در مکان های مختلفی اعم از صنایع غذایی و صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. از این دستگاه جهت پیچیدن نایلون به دور محصول مورد نظر از طریق گرما انجام می شود. در این شرایط نایلون به دور محصول کاملا محکم می شود، و محصولات را نیز با یک شکل کاملا یک دست در کنار هم قرار می دهد، و شما می توانید آن را راحت تر جا به جا کنید.

نحوه کارکرد دستگاه شرینک پک تونلی

این دستگاه به واسطه گرما، نایلون شیرینک یا فیلم را به دور محصول کشیده می شود و پس از اینکه از تونل حرارتی عبور کرد، در اثر گرما به دور محصول جمع و پیچیده می شود. این نوع بسته بندی باعث می شود محصولات به صورت منظم کنار هم قرار گرفته و در نتیجه راحت تر قابل جابجایی باشند. همچنین می تواند عایق رطوبت و گرد و خاک در رابطه با بسته بندی های مواد غذایی نیز باشد.

انواع دستگاه شربنک تونلی- ماشین سازی شیرزاد

کاربرد دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی قابلیت استفاده در کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های بزرگ را دارد. صنایع غذایی بیشترین استفاده را از دستگاه شیرینگ تونلی می‌ کند، و دلیل این موضوع هم این است، که این دستگاه می تواند محصولات را به خوبی بسته بندی و پلمپ کند، و از نفوذ آلودگی و یا رطوبت به داخل محصول جلوگیری می کند.

انواع دستگاه شیرینگ تونلی

  • شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

تمام کارهای لازم برای بسته بندی محصولات توسط این دستگاه به صورت اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور انجام خواهد شد. محصولات قرار گرفته شده بر روی نوار نقاله به طور خودکار محصولات را با توجه به تنظیمات قبلی ردیف کرده، و بعد از نایلون کشیدن به سمت بخش گرم دستگاه هدایت می کنند. قسمت گرم کن دستگاه با استفاده از گرم کن های گازی و یا برقی گرمای موجود جهت شکل دادن به نایلون و چسباندن آن به محصول را فراهم می کند.

قیمت شیرینگ پک تونلی اتوماتیک نسبت به مدل های نیمه اتوماتیک گران تر و در مکان های مختلفی اعم از کارگاه ها و کارخانه های بزرگ تر جهت تیراژ بسته بندی بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

  • شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک قابلیت استفاده در کارخانه های کوچک تر را دارند. با استفاده از این دستگاه باعث می شود، تا هزینه های اضافی کاهش پیدا کنند. تمام مراحلی که توسط این دستگاه قرار است، انجام شود، توسط اپراتور آن انجام خواهد گرفت. برای جا به جا کردن محصولات بر روی تسمه نقاله ها از پدال هایی که در برای آن در نظر گرفته شده است، استفاده می شود. هم چنین جهت کاهش هزینه ها و سوخت مصرفی نیز می توان از مدل های یک گانه سوز گازی استفاده کرد، تا بدون استفاده از برق و فقط با استفاده از نیروی انسانی و همچنین گاز شهری مراحل بسته بندی محصولات را انجام داد.

قیمت شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود، و شما می توانید از این دستگاه در کارگاه ها و کارخانه های کوچک و متوسط با تیراژ بسته بندی پایین استفاده کنید.

قیمت شیرینگ پک تونلی

تفاوت دستگاه شیرینگ تونلی و کابینی چیست؟

  • از شیرینگ پک تونلی جهت بسته های کوچک تکی، مواد خوراکی و شیرینی است. در حالی که از شرینک تونلی جهت بسته بندی پیوسته انواع بسته های صنعتی استفاده می شود.
  • نوع حرارت در شرینک تونلی به صورت مستمر در حال تابش می باشد، در صورتی که در شیرینگ پک کابینی فقط با بسته شدن درب کابین و اعمال شاسی حرارت دمیده می شود.
  • شیرینگ تونلی در دو مدل تک فاز و سه فاز با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند، در حالی که شرینک کابینی به صورت تک فاز می باشد.
  • در شرینک کابینی برش فیلم شرینک به صورت دستی و خود دستگاه نیز نیمه اتوماتیک تولید می شود، ولی در شرینگ تونلی تمام اتوماتیک با برش فیلم شرینک طراحی و تولید می شود.
  • شیرینگ تونلی قابلیت طراحی به صورت دوگانه سوز دارد، ولی مدل کابینی شرینگ نیروی از برق برای کار کردن استفاده می کند.

قیمت دستگاه شرینک پک تونلی

قیمت دستگاه شرینک تونلی- ماشین سازی شیرزاد

قیمت دستگاه شرینک پک تونلی بسته به نوع اتومات و نیمه اتومات و هم چنین دوگانه یا تک گانه سوز متفاوت می باشد. به این نحو که متناسب با نوع دستگاه قیمت نیز تغییر می کند.

https://shirzadmachine.com/post/14/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%84%DB%8C

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران