تعداد بازدید : 90
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۱۷
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۸/۱۷ ۱۸:۰۰:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

خرید گیفت شرکتی چه فوایدی دارد؟

(ویرایش)

اولین و مهم ترین مزیت خرید گیفت شرکتی، توسعه کسب و کار با صرف هزینه های کم تر است. به همین دلیل کسب و کارها ها به دنبال این هستند تا با بودجه ای اندک، بازاریابی های تاثیر گذاری انجام دهند، گیفت تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

هم چنین هنگامی که از گیفت شرکتی کاربردی و مفیدی استفاده می کنید، می توانید پیام تبلیغاتی خود را برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان ثبت کنید، بنابراین می توان نتیجه گرفت که هدایای تبلیغاتی تنها ابزاری است که می تواند احساسات مشتریان را مورد هدف قرار دهد.

به عبارت دیگر، یکی از روش های موثر جلب و حفظ نظر مخاطبان، ارائه گیفت شرکتی است که لوگوی برند بر روی آن درج شده باشد. انتخاب اقلام مناسب برای هدیه در کنار طراحی مناسب می تواند مخاطبان را به استفاده از آن گیفت شرکتی، ترغیب کند؛ در نتیجه برند شما جزئی از زندگی روزمره  آن ها می شود که به نوبه خود، تأثیر قابل توجهی بر انتخاب محصولات و خدمات قابل ارائه در کسب و کار شما خواهد داشت.

آمار استفاده از این روش بیانگر میزان اثرگذاری آن است؛ در این آمار آمده است که مخاطبان به طور متوسط  تا دو سال هدایای تبلیغاتی شرکتی را نگه می دارند؛ هم چنین 89 درصد از مردم حتی سال ها پس از استفاده از یک هدیه تبلیغاتی، لوگوی شرکت را در ذهن خود دارند و آن را از یاد نمی برند.

۸۵ درصد از مردم پس از دریافت یک گیفت شرکتی کوچک ولی کاربردی، برای استفاده از محصولات آن شرکت ارجحیت قائل می شوند. به عبارت دیگر، گیفت شرکتی تا حد زیادی مانند کارت ویزیت عمل می کند؛ با این تفاوت که نه تنها عامل معرفی برند به فردی است که کالای مورد نظر را دریافت می کند، بلکه آن را به هر کسی که متوجه استفاده آن فرد از آن کالا شود نیز معرفی خواهد کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران