تعداد بازدید : 95
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۱
کاربران آنلاین : 0
elnazsamadi2020
۱۴۰۱/۸/۲۱ ۱۷:۳۷:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۶:۲۴:۰۳

هزینه جراحی تایتنینگ

(ویرایش)

هزینه جراحی تایتنینگ چقدر است؟

به عنوان یک ارائه دهنده مسئول جراحی زیبایی تایتنینگ ، ما درک می کنیم که هر فرد یک فرد است و بنابراین روش او به طور خاص برای او طراحی شده است. به همین دلیل، مشاوره رایگان حضوری و بدون تعهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس از فرآیند مشاوره ما، دستیار جراح شما یک نمای کلی قیمت را در مورد روش خاصی که انتخاب می کنید ارائه می دهد. اگرچه هزینه، البته، عامل مهمی در تصمیم نهایی شما است، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که باید در کنار سایر عوامل مانند سطوح بالای مراقبت و ایمنی بیمار و تجربه جراح تایتنینگ  در نظر گرفته شود.

چه مدت طول می کشد تا بعد از جراحی تایتنینگ بهبودی پیدا کنم؟
ما به شما توصیه می کنیم که پس از جراحی چهار روز از کار خود مرخصی بگیرید. پس از دو تا سه هفته باید بتوانید نتایج ترمیم کف لگن خود را ببینید و احساس کنید. این روش‌ها مشارکتی بین بیمار و پزشک است و مشاور زنان و زایمان ما توصیه می‌کند که بیماران با برنامه مراقبت‌های بعدی که به آنها داده می‌شود مشارکت داشته باشند تا به بهترین نتایج بعد از عمل خود دست یابند.

چه زمانی می توانم بعد از جراحی تایتنینگ کف لگن فعالیت های جنسی را از سر بگیرم؟
برای بهبود کامل این ناحیه، به شما توصیه می کنیم بسته به بهبودی فردی خود، به مدت 4 تا 8 هفته از رابطه جنسی خودداری کنید. البته پرستار و پزشک شما نحوه بهبودی محل را در طول قرار ملاقات های مراقبت پس از شما ارزیابی خواهند کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران