تعداد بازدید : 113
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۲
کاربران آنلاین : 0
سارادیزاین
۱۴۰۱/۸/۲۲ ۲۲:۰۹:۱۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۲ ۲۲:۱۰:۳۹

چمن مصنوعی برای باغ یا تراس

(ویرایش)

چمن مصنوعی برای باغ یا تراس

 استفاده از چمن مصنوعی جایگزینی زیبا و بادوام برای چمن طبیعی ارائه می دهد. اگر چمن شما میزبان بازی های کودکان، حیوانات خانگی مهمانی های باغ باشد، برای نگهداری آن در حالتی زیبا و پایدار مشکل خواهید داشت.
 چمن مصنوعی راه حلی است برای اطمینان از اینکه فضای سبز شما در هر شرایطی بی عیب و نقص باقی می ماند. با یک چمن مصنوعی می توانید هر روز از سال از یک باغ زیبا لذت ببرید.

چمنی برای باغ شما

 مجموعه وسیعی از چمن مصنوعی مناسب فضاهای سبز وجود دارند. به محض اینکه مورد مناسب خود را پیدا کردید، می‌توانید برای سال‌های آینده از آن لذت ببرید. چمن مصنوعی به دلیل مقاوم بودن و ماندگاری طولانی سرمایه گذاری خوبی است.

محصولاتی که برای چمن‌ها طراحی شده‌اند، بر زیبایی‌شناسی تمرکز دارند. چمن مصنوعی امروزه کاربرد های زیادی پیدا کرده است. در ورزشگاه ها، استخر ها، رستوران ها. چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه و مهدکودک ها به یکی از اصول اصلی حفظ ایمنی دانش اموزان تبدیل شده است.
چمن مصنوعی باید واقعی به نظر برسد. ارتفاع و تراکم فیبر را به دقت باید متعادل باشد تا به این ظاهر طبیعی دست یابد. چمن مصنوعی شما بدون توجه به آب و هوا عالی به نظر می رسد.

مزایای چمن مصنوعی

  • چمن های مصنوعی ظاهری بسیار طبیعی دارند و در لمس بسیار نرم هستند
  • تمیز کردن آسان، تعمیر و نگهداری کم
  • چمن زنی، آبیاری و کوددهی لازم ندارند
  • محصولات  بسیار مقاوم در طول زمان با گارانتی عرضه می شوند
  • طول عمر بالا در طول زمان
  • بچه ها و حیوانات خانگی مثل ما چمن های مصنوعی را دوست دارند
  • چمن های مصنوعی با هر باغی سازگار هستند و در سایه های مختلف سبز موجود هستند
  • چمن مصنوعی را می توان تقریباً روی هر سطحی حتی در اتاق خواب یا دفتر کار نصب کرد

انتخاب طرح چمن مصنوعی

طراحی و راه اندازی یک باغ زیبا به زمان، هزینه و انرژی نیاز دارد. با سرمایه گذاری در استفاده از چمن مصنعوعی انتخابی را انجام می دهید که پشیمان نخواهید شد زیرا چمن های مصنوعی سال ها شما را همراهی می کنند.
 

قبل از شروع خرید چمن مصنوعی، توصیه می کنیم که یک مطالعه مقایسه ای بین مدل های مختلف انجام دهید. البته در مقایسه قیمت ها که بسیار متفاوت است تردید نکنید. اما به یاد داشته باشید که قیمت چمن تنها یک بخش از معادله است. قیمت کل پروژه شامل هزینه حمل و نقل و نصب را در نظر بگیرید.

چمن طبیعی یا مصنوعی؟

انتخاب بین چمن مصنوعی و چمن طبیعی پیچیده است. ممکن است به خودتان بگویید که چمن مصنوعی برای شما مناسب نیست. این استدلال را قبلا شنیده ایم. و با این حال، چنین تنوعی از چمن مصنوعی وجود دارد که شما باید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. نیازهای شما هر چه باشد،  مدل مناسبی برای رفع آن در اختیارتان خواهد بود.

ما صمیمانه معتقدیم که چمن مصنوعی مزایای بیشتری نسبت به معایب دارد و بلافاصله آن را به شما ثابت خواهیم کرد. شما ممکن است به سادگی در مقابل جنبه "غیر طبیعی" یک چمن مصنوعی مقاوم باشید. اما سنتتیک لزوماً با رندر و لمس مصنوعی هم معنی نیست. محصولات  در لمس بسیار دلپذیر و نرم بوده و از نظر زیبایی نیز زیبا هستند. شما نه چشمانتان را باور خواهید کرد و نه به پاهایتان!

سهولت نگهداری

نگهداری از چمن مصنوعی بیشترین لذت را ببرید، کمترین را حفظ کنیداین است. چمن طبیعی تنها زمانی رشد می کند که به طور منظم آبیاری شود. وضعیت چمن خود را پس از سه هفته خشکسالی تصور کنید: واقعاً باغ رویاهای شما نیست! برعکس، آب بیش از حد نیز نوشدارویی نیست، زیرا مجبورید ماشین چمن زنی را کمی بیش از حد بیرون بیاورید.
با یک چمن مصنوعی، هیچ خطری برای مشاهده رشد بیش از حد آن، هر شرایط آب و هوایی وجود ندارد. در آفتاب خشک نمی شود و نمی سوزد. مهم نیست چه چیزی، چمن مصنوعی شما خوب و تمیز خواهد ماند. و حتی توسط دیگر دشمنان چمن طبیعی مانند علف های هرز، شاخه ها و برگ ها مزاحم نمی شود. شما می توانید چمن مصنوعی خود را به راحتی جارو کنید بدون اینکه به الیاف آسیبی وارد شود.

محصولات بسیار مقاوم و دارای کیفیت برتر هستند. از الیاف Ten Cate با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود که سال به سال سبز می مانند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران