تعداد بازدید : 172
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۲۵
کاربران آنلاین : 0
روری
۱۴۰۱/۸/۲۵ ۱۶:۳۲:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۵ ۱۷:۲۱:۳۳

آیا مسافرت های طولانی با تور اروپا برای خانوم های باردار ضرر دارد؟

(ویرایش)

صنعت رشد برجسته گردشگری - تکمیل کننده سفرهای تجاری، حرفه ای و دانشجویی - با ترکیبی از آفتاب، سواحل، مناظر و بناهای تاریخی، برای بسیاری از اروپایی ها، به ویژه در کشورهای مدیترانه، اشتغال و ارز به ارمغان می آورد. شهرهای مشهور تور اروپا نیز تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کنند. در واقع، کشورهای اروپایی همواره در میان مقاصد برتر گردشگری جهان قرار دارند. آنها بازدیدکنندگان را از داخل اروپا و همچنین از سایر قاره ها جذب می کنند.


بزرگراه ها (اتوبان ها) برای اولین بار در آلمان در دهه 1930 طراحی شدند. سایر کشورهای اروپایی از جمله هلند و فرانسه نیز در اواسط قرن بیستم راه‌های سریع السیر ساختند. امروزه در سراسر تور اروپا نوروز، شبکه ای از بزرگراه های پرسرعت و با دسترسی محدود، حرکت سریعی را برای تجارت و سفر فراهم می کند. تونل‌های جاده‌ای مکمل تونل‌های راه‌آهن در زیر گردنه‌های آلپاین هستند.
راه‌آهن‌ها بنادر اروپا را به مناطق داخلی خود متصل می‌کنند و از پایتخت‌ها و شهرهای بزرگ به نقاطی در مرزهای بین‌المللی منتهی می‌شوند، جایی که آنها با سیستم‌های راه‌آهن همسایگان خود ملاقات می‌کنند. در برخی موارد - به ویژه از فرانسه تا اسپانیا و از بلاروس و اوکراین تا لهستان و اسلواکی - این امر مستلزم تغییر معیار بوده است. کشورها، به‌ویژه تور اسپانیا، با اتخاذ گیج استاندارد اروپایی، ساخت مسیرهای گیج مختلط و استفاده از سیستم‌هایی که به چرخ‌های قطار اجازه می‌دهند تا برای اندازه‌گیری‌های مختلف تنظیم شوند، به مشکل تغییر گیج پاسخ داده‌اند. راه‌آهن اجازه عبور و مرور بین منتهی الیه اروپای غربی و شرقی را می‌دهد، اما نه کاملاً به سمت شمال. آنها همچنین برخی از مسافران و محموله های خود را برای خودرو، اتوبوس و کامیون از دست داده اند و بسیاری از خطوط محلی غیراقتصادی بسته شده اند. با این حال، خدمات ریلی با استفاده از خطوط برقی یا لوکوموتیوهای دیزلی، قطارهای مسافربری بین شهری تور چک سریعتر و قطارهای باری کانتینری به طور قابل توجهی بهبود یافته است. یک شبکه یکپارچه از قطارهای مسافری بسیار سریع - به ویژه TGV فرانسه (قطارهای à grande vitesse، 'قطارهای پرسرعت') - در اروپای غربی و مرکزی توسعه یافته است که توسط پیشرفت‌های اولیه در فرانسه، ایتالیا و اسپانیا رهبری می‌شود و با اروپا ادغام شده است. تونل کانال، تونل ریلی زیر کانال انگلیسی. راه آهن در روسیه و سایر جمهوری های اتحاد جماهیر شوروی سابق بسیار مهم است. علاوه بر این، راه‌آهن‌های زیرزمینی (مترو)، سیستم‌های تراموا و راه‌آهن‌های حومه‌ای نقشی ضروری برای مسافران شهری در سراسر اروپا دارند.

آبراه ها و خطوط لوله
بنادر دریایی برای مقابله موثر با افزایش اندازه کشتی ها و حجم تجارت اقیانوسی مدرن و بزرگ شده اند. حتی سوئیس محصور در خشکی دارای کشتی های دریایی است که از امکانات بندر هلند استفاده می کنند. بریتانیا، نروژ و یونان نیز تناژهای بزرگی برای کرایه حمل بار دارند.


قایق چوبی در قفلی در روسیه
حمل و نقل آب داخلی، کند اما ارزان، از نظر منطقه ای برای حمل کالاهای سنگین و حجیم مهم است. بهترین آبراه ها - راین در زیر راینفلدن (سوئیس) و دانوب در زیر بلگراد (صربستان) - می توانند بارج های 1500 تنی را حمل کنند. راین قابل کشتیرانی وضعیت قانونی یک آبراه بین المللی را دارد که برای همه کاربران باز است. سایر رودخانه ها و کانال ها توسط کشتی های کوچکتر قابل استفاده هستند. ولگا یک آبراه با ارزش است که مسکو را به بنادر دریای خزر متصل می کند و از طریق کانال کشتیرانی ولگا-دون، دسترسی آب به حوضه دونتس را می دهد.

تانکرهای غول پیکر، حداکثر تا 300000 تناژ ثبت شده ناخالص و آبکشی بیش از حد برای اکثر بنادر دریایی، محموله های خود را با خطوط لوله ای تحویل می دهند که - برای نفت، گاز طبیعی و آب - ارزان ترین شکل حمل و نقل زمینی را فراهم می کند. آنها در بریتانیا برای گاز و نفت دریای شمال ساخته شده اند. در فرانسه، اسپانیا و ایتالیا برای نفت شمال آفریقا؛ و در داخل و خارج از روسیه و اوکراین، جایی که نفت خام و گاز طبیعی از طریق خط لوله به بسیاری از مشتریان اروپایی منتقل می شود.

never give up
۱۴۰۲/۵/۲۵ ۱۵:۲۸:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۲۲ ۱۴:۳۰:۵۳
(ویرایش)

با سلام و روزبخیر

ممنون از متن خوبتون

بنظر من اگر با بچه کوچیک میخواید به اروپا برید حتما از یه آژانس گردشگری مطمئن خدمات بگیرید.

من خودم از آژانس گردشگری رهاراز خیلی راضیم. 

تور سوئیس رو با این آژانس رفتم و واقعا کیفیت کارشون خوب بود.

https://raharaz.com/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران