تعداد بازدید : 109
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۵
کاربران آنلاین : 0
روری
۱۴۰۱/۸/۲۵ ۱۷:۱۲:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۵ ۱۷:۲۱:۳۳

آیا کشور های فرانسه و ایتالیا در بحث درمان سرطان پیشرفته اند؟ تور فرانسه ، قیمت تور ایتالیا

(ویرایش)

اروپا یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید در این سیاره است - چه بخواهید از فرهنگ‌های منحصربه‌فرد لذت ببرید، غذاهای خوشمزه را امتحان کنید، در ساحل آفتاب بگیرید یا در مناطق چالش برانگیز قدم بزنید، تور فرانسه همه چیز را دارد و بیشتر. شهرهای جهان وطنی اروپا نیز معماری باستانی و مدرن را به نمایش می گذارند. اگرچه قاره اصلی آنها اغلب مقصد بازدیدکنندگان است، بسیاری از مردم کشورهای اتحادیه اروپا نیز خود مسافران مشتاق هستند. در زیر لیستی از کشورهای اتحادیه اروپا که بیشترین تعداد مسافران خارج از کشور را تولید می کنند، آورده شده است.

برترین کشورهای اروپایی مسافرتی
سوئد، دانمارک، اتریش
حدود 85 درصد از سوئدی ها به خارج از اتحادیه قیمت تور ایتالیا اروپا سفر کرده اند، بیش از هر کشور دیگر اتحادیه اروپا. مرز باز با کشور همسایه نروژ که عضو اتحادیه اروپا نیست، سفر از طریق آن را برای اکثر سوئدی ها آسان می کند. دانمارکی‌ها و اتریشی‌ها نیز به‌ترتیب با ۷۵ درصد و ۷۰ درصد جمعیت در خارج از منطقه اتحادیه اروپا سفر می‌کنند. بیشتر دانمارکی‌ها تور یونان به گرینلند، نروژ و ترکیه سفر می‌کنند، در حالی که نزدیکی اتریش به سوئیس، بازدید از این کشور را برای اتریشی‌ها آسان می‌کند.

فنلاند، ایرلند، بریتانیا
فنلاند، ایرلند و بریتانیا نیز تعداد زیادی از جمعیت خود را در سفر و بازدید از مکان‌های خارج تور بارسلونا از منطقه اتحادیه اروپا ثبت کرده‌اند. بیش از 60 درصد از جمعیت هر یک از این سه کشور به خارج از اتحادیه اروپا سفر کرده اند. فنلاند با کشورهایی مانند روسیه و نروژ که عضو اتحادیه اروپا نیستند هم مرز است. بیشتر مسافران فنلاندی برای بازدید و کار به روسیه و نروژ می روند. مقاصد محبوب سفر از ایرلند شامل لندن و نیویورک است. بیشتر بریتانیایی ها عاشق آفتاب و سواحل هستند. بنابراین، جای تعجب نیست که اکثر بریتانیایی‌هایی که به خارج از اتحادیه اروپا سفر کرده‌اند، از فلوریدا و کشورهای حوزه کارائیب دیدن کردند.


شش کشور اتحادیه اروپا حداقل 50 درصد و کمتر از 60 درصد از جمعیت خود را از مکان های خارج از منطقه اتحادیه اروپا بازدید کرده اند. از جمله این کشورها می توان به لوکزامبورگ، کرواسی، اسلوونی، آلمان، هلند و استونی اشاره کرد. اکثر این کشورها عمدتاً از کشورهای همسایه غیر اتحادیه اروپا و آمریکا در میان جاهای دیگر بازدید کردند. بقیه کشورهای اتحادیه اروپا کمتر از 50 درصد جمعیت خود را به خارج از منطقه اتحادیه اروپا سفر می کردند.

روندهای سفر
بر اساس داده‌های اخیر یوروبارومتر، بیشتر جمعیت اتحادیه اروپا که به خارج از منطقه سفر می‌کنند، از کشورهای غیرعضو اتحادیه اروپا مانند روسیه، نروژ و سوئیس بازدید می‌کنند. اکثریت بیشتر برای تفریح ​​و کار به خارج از منطقه سفر می کنند. کسانی که برای تفریح ​​سفر می کنند مقصدهای آفتابی و ساحلی را ترجیح می دهند. تعداد بسیار کمی از کشورهای عضو جدید مانند بلغارستان، لیتوانی، لهستان و مجارستان به طور منظم به خارج از منطقه سفر می کنند. جالب اینجاست که تنها 18 درصد از جمعیت پرتغالی به خارج از منطقه سفر می کنند و اکثریت آنها به اسپانیا سفر می کنند. دلیل سفر کم می تواند این واقعیت باشد که پرتغال فقط با اسپانیا مرز زمینی دارد و سفر به خارج از این کشور گران است.

کوه‌های مورن، ایرلندی بینا بویرچه، کوه‌هایی در گوشه‌ای از ناحیه داون و ناحیه نیوری و مورن، سابقاً در کانتی داون، ایرلند شمالی، طیف فشرده‌ای از قله‌های گرانیتی که به طور ناگهانی از دریای ایرلند در کارلینگفورد لاف (مخلخل دریا) بالا می‌آیند. به طول 9 مایل (14.5 کیلومتر) بین نیوکاسل و روستروور. طرح بیضی شکل آنها منعکس کننده گستره پنج نفوذ گرانیتی همپوشانی به شیل های سیلورین در دوره نئوژن (یعنی 23 تا 2.6 میلیون سال پیش) است. ارتفاع اسلیو دونارد در فاصله 2 مایلی از دریا به 2789 فوت (850 متر) می رسد. ده ها قله دیگر، از جمله اسلیو برناگ و اسلیو بینین، بیش از 2000 فوت هستند. از تپه ها به عنوان مخازنی که بلفاست، پورتادون و بنبریج را تامین می کنند استفاده می شود. پرورش گوسفند نیز وجود دارد. دامنه های پایین به طور گسترده جنگل کاری شده است. پادشاهی تاریخی مورن کوه ها را از دریا جدا می کند. شهرهای کوچک ساحلی نیوکاسل، آنالونگ، کیلکیل و روستروور که زمانی به صادرات گرانیت پوشیده می‌پرداختند، اکنون مراکز ماهیگیری و تعطیلات هستند. قلعه‌های ویران‌شده در گرین‌کاسل و دوندرم تلاش‌های مهاجران آنگلو-نورمن را برای حفظ این ساحل دشوار تأیید می‌کنند. بین نیوکاسل و کسلولان، پارک جنگلی Tollymore قرار دارد.

never give up
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران