تعداد بازدید : 73
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۵
کاربران آنلاین : 0
nasimbt
۱۴۰۱/۹/۳ ۱۶:۲۲:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۳ ۱۶:۲۶:۰۴

آموزش شبکه دوره ccna

(ویرایش)

دانشپذیران با شرکت در آموزش شبکه دوره ccna که توسط مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب زیر نظر برترین مدرسان برگذار می‌شود به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

۱۴۰۱/۹/۵ ۲۳:۲۹:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۰۱:۱۹:۴۶
(ویرایش)

تاریخچه زبان برنامه نویسی کاتلین
در سال ۲۰۱۱ شرکت JetBrains زبان برنامه نویسی کاتلین (Kotlin) را ایجاد کرد. این زبان برنامه نویسی به دلیل توانایی بالا در ارتباط با جاوا، مورد توجه گوگل قرار گرفت. سر انجام در کنفرانس Google I/O در سال ۲۰۱۷ زبان کاتلین به عنوان یک زبان رسمی برای توسعه اندروید در کنار زبان جاوا قرار گرفت.

کاتلین در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی Jetbrains معرفی شد و اولین ورژن پایدار (Stable) آن در سال ۲۰۱۶ به نام ورژن ۱.۰ ارائه شد. کاتلین در ابتدا با هدف تعامل و سرعت بخشیدن به برنامه‌های ساخته‌شده با زبان جاوا و از میان برداشتن ضعف‌های ساختاری جاوا عرضه شد. سرپرست تیم توسعه‌دهندگان کاتلین Andrey Breslav بیان داشته که کاتلین یک زبان قدرتمند و شیءگرا است که قصد دارد از جاوا بهتر عمل کند و به برنامه نویسان جاوا اجازه مهاجرت تدریجی به این زبان را بدهد.

از زمان معرفی کاتلین ۱.۵ این زبان قدرت خاصی گرفت ، به واسطه پایدار (stable) شدن امکانات و فیچر های اصلی و مهم این زبان باعث شد نگاه های بیشتری به این زبان منعطف شود ، چرا که روند توسعه را آسان تر کرده و همچنین نگرانی مربوط به عدم پایداری api این امکانات از بین رفته است.

در سال ۲۰۱۷ گوگل رسماً این زبان را به‌عنوان زبان دوم برنامه‌نویسی برای اندروید معرفی کرد. در حقیقت از این تاریخ به بعد بود که اموزش Kotlin توجه بیشتری از برنامه نویسان را به خود جلب کرد. زیرا کاتلین زبانی ذاتاً کامپایل شده است و سریع‌تر از زبان‌های دیگر عمل می‌کند و درنتیجه اپلیکیشن هایی بهتر و قوی‌تری می‌توان با آن تولید کرد.

ارام باش
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران