تعداد بازدید : 1431
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۲۵
کاربران آنلاین : 0
maryiaaa
۱۴۰۰/۲/۱۵ ۱۵:۲۱:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲

راهنمای سفر به شمال و رزرو و اجاره ویلا

(ویرایش)

شیرین ترین نوع اقامت و سفر داخلی همه میدونیم که شمال کشور هست ... حتی اون طبیعت گردهایی که به کویر و سایر مناطق و اقلیم های ایران علاقه دارند جایگاه ویژه ای رو برای شمال قائل هستند... بابت اقامت هم الان دیگه جای نگرانی ای نیست بخاطر این که کلی موارد متنوع برای اجاره ویلا شمال احداث شدن با تنوع قیمتی زیاد

۱۴۰۰/۲/۲۸ ۱۴:۲۶:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

قدیمی ترین شهر برای اجاره توریستی شمال احتمالا این سوال برای شما هم تا به حال وجود داشته است که اصلا قدیمی ترین شهر توریستی شمال کشور کدام است؟ در پاسخ باید بگوییم که شهر چالوس اگر چه با جاده سرسبز خود معروف شده است، اما عنوان قدیمی ترین شهر توریستی شمال هم یدک می کشد. طبیعت این شهر از مهم ترین جاذبه های گردشگری آن به حساب می آید. منبع 

۱۴۰۰/۳/۱ ۱۲:۴۸:۳۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
۱۴۰۰/۴/۱۰ ۱۰:۳۴:۲۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

هر شهری که مقصد شما باشد قطعا تجربه های لذت بخش زیادی در انتظار شما خواهد بود. نگران اجاره ویلا در شمال هم نباشید. در ادامه شهرها و ساحل های زیبای شمال را معرفی خواهیم کرد و در پایان برای اجاره ویلا شما را راهنمایی می کنیم.

شهر انزلی:بندرانزلی یکی از توریستی ترین شهرهای شمال ایران است. این شهر در غرب استان گیلان واقع شده است. این بندر از مدت ها قبل دارای اهمیت تجاری و همچنین گردشگری ویژه ای بوده است. بندرانزلی هوایی مرطوب دارد و یکی از بارانی ترین شهرهای ایران است. این شهر عنوان شهر لوتوس و دروازه ورود به ایران و اروپا را بدست آورده است. خلیج انزلی از مدت ها قبل بندری امن برای کشتی های بزرگ بوده است. منبع معروف ترین مناطق گردشگری در حوزه گردشگری

۱۴۰۰/۶/۲۸ ۱۴:۳۸:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

در بسیاری از موارد، مسافران مقاصد مشتری را برای سفر انتخاب می‌کنند اما هدف از این انتخاب‌ها فرق دارد! مثلا ممکن است گردشگری دست رد به سینه شمال نزند اما در هرمرتبه سفر به شمال، به غیراز ملاقات دوستانه با دریا و خیره‌شدن به آرامش ساحل کار دیگری نکند.

ممکن است فرد دیگری با هربار سفر به شمال، مرموزانه و پرهیجان، تمام تفریحات شمالی را تجربه کند، از لذت چشیدن طعم غذاهای جدید نترسد و به این فکر نکند که سفر به شمال، می‌تواند تکرار تجربیات گذشته باشد.

وقتی مقاله را با عنوان دیدنی‌های عجیب ایران شروع کردیم، حتما فکر کردید می‌خواهیم اسم مکان‌هایی را بیاوریم که در ناکجاآباد نقشه هستند و تاکنون به آن‌ها بهایی نداده‌اند، اما راستش را بخواهید، مقصودِ این مقاله کشفِ ناشناخته‌هایی است از دلِ شناخته‌شده‌ترین شهرهای ایران، با آن‌ها آشنا هستید. ادامه مطلب رو لطفا مطالعه بفرمایید: دیدنی های عجیب و سحرآمیز گردشگری

۱۴۰۰/۱۱/۲ ۱۵:۰۱:۲۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

یکی از معروف‌ترین چشمه های آب‌گرم‌های شمال، آب‌گرم چشمه معدنی رینه لاریجان است که هرساله در فصل‌های مختلف، میزبان علاقه‌مندان به آب‌درمانی است. این چشمه آب‌گرم، درجه حرارت مطلوبی از آب دارد و املاح معدنی موجود در آن، معجزه درمانی بیماری‌های استخوانی و مفاصل و انواع بیماری‌های پوستی است.

۱۴۰۰/۱۱/۳ ۱۲:۰۴:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

همان‌طور که می‌دانید در کشور ایران، شهرهای دیدنی زیادی وجود دارد. از جمله این شهرها می‌توان به شهر زیبا و تاریخی اصفهان اشاره کرد و یا شهر یزد را نام برد. برای همین منطور من مطلب رو آماده کردم که خوشحال میشم اگر بخونیدش و به بیشتر دیده شدنش کمک کنید اون هم مقاله شهرهای دیدنی ایران هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۷:۰۵:۱۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

درسته ولی یک سایت خوب برای اجاره ویلا و سوئیت خصوصا برای اجاره ویلا چادگان یا اطراف اصفهان و تهران و سایر کلان شهر ها میتونه ورق سفر و اقامتتون رو عوض کنه. منظورم از لحاظ پشتیبانی و امنیت و سایر مسائل هست.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۱۷:۱۷:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

این مطلب هم بخونین از یه سایتی برداشتم... 

یکی از کلان شهرهای مهم و پرجمعیت ایران، پایتخت کشورمان، شهر تهران است. همانند دیگر مناطق، جاذبه های فراوانی در دل این استان پهن‌آور وجود دارد که می توان به موزه هنر، کاخ سعدآباد، پارک ها و مناطق تاریخی و تفریحی دیگر اشاره نمود. تهران‌گردی را می توان در چند روز خلاصه کرد و برای این کار و استفاده هرچه بهینه‌تر از زمان می‌توان با تورهای تهران‌گردی همراه شد تا در صرف زمان کمتر نهایت استفاده و بازدید را از جاهای دیدنی و تاریخی تهران بزرگ برد.

اجاره سوئیت در تهران

از مزایای اجاره سوئیت در تهران چه برای مجردها و چه برای متاهل ها، می‌توان مناسب بودن با هر نوع بودجه و سلیقه را نام برد، علاوه برآن مقرون به صرفه بودن هزینه اقامت و راحتی در نحوه رزرو آنلاین و پشتیبانی پس از رزرو تا پایان سفر نیز از دیگر مزیت‌ها نسبت به هتل به شمار می‌رود.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران

دسترسی مطلوب به اماکن رفاهی مانند بهترین رستوران‌های تهران و مراکز خرید جهت رفاه حال بیشتر مسافران مهم‌ترین معیار برای اجاره روزانه منزل مبله در تهران می‌باشد که تقریبا در هر کجای این شهر شاهد آن هستیم. گردشگران داخلی و خارجی که تمایل دارند به این شهر زیبا سفر کنند، برای اقامت گزینه‌های متنوعی در اجاره آپارتمان مبله در تهران را پیش روی خود دارند. همچنین این شهر بالاترین میزان رزرو و اقامت را به خود اختصاص داده است که البته علت آن هم بی‌دلیل نسبت به فراوانی موارد اجاره روزانه خانه، سوئیت و آپارتمان در تهران نمی‌باشد.

۱۴۰۱/۸/۱۰ ۱۷:۳۴:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۸ ۱۰:۱۲:۲۹
(ویرایش)

به نظر من قبل از سفر باید به چند مورد توجه کرد: 1.آب و هوای اون شهر بسیار مهم است 2. محل اقاامت و اجاره ویلا 

۱۴۰۱/۹/۸ ۱۰:۱۲:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۸ ۱۰:۱۲:۲۹
(ویرایش)

خوشگذرانی جند روزه در کردان جوابه واسه همه خستگیامون به نظرم 

با اجاره ویلا در کردان از اب و هوا و ارامش کردان میشه استفاده کرد.

۱۴۰۲/۴/۲۵ ۱۵:۰۵:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۴ ۱۷:۱۳:۲۸
(ویرایش)

سلام و درود به دوستان به نظرم بهترین تجربه رو میشه با اجاره سوئیت در تهران مخصوصا در تعطیلات و مناطق شمالی تهران رو تجربه کنید.

حدا هست
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران