تعداد بازدید : 133
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۳/۱/۱۶
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۹/۸ ۱۷:۴۰:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

قدردانی از پرستاران با خرید بهترین هدیه روز پرستار

(ویرایش)

همه ما وقتی مریض می شویم و یا این که بیماری را در بیمارستان داریم؛ تنها بر سلامت خود یا عزیزانمان تمرکز می کنیم و حاضریم از این بابت هر اقدام لازمی را انجام دهیم؛ بنابراین قدردانی از پرستاران از طروق مختلف، به ویژه خرید هدایای خلاقانه تبلیغاتی یکی از بهترین راه هاست.

از سوی دیگر تقریباً برای همه بیمارستان ها و مراکز درمانی، برخورداری از یک کادر درمان خبره و البته مسئول یک امتیاز ویژه تلقی می شود و مسئولان مراکز درمانی و بیمارستان ها در پی این هستند که علاوه بر استخدام چنین افرادی، اقداماتی را انجام دهند که پرستاران و سایر اعضای کادر درمان را به وظیفه سنگین خود دلگرم کرده و آن ها را بیش از پیش وظیفه شناس و مسئولیت پذیر کنند؛ بنابراین اهدای هدایای سازمانی یا هدایای مناسبتی در فرصت هایی مانند کادو روز پرستار، یکی از بهترین روش های قدردانی و سپاسگزاری و همین طور از مهم ترین طرح های تشویقی این قشر از نظام درمانی است.

۱۴۰۳/۱/۱۶ ۰۹:۱۹:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۱۶ ۱۰:۲۶:۴۳
(ویرایش)

اگر یک مدیر هستید حتما سوالات زیر درباره تشویق پرسنل تان با هدیه سازمانی را در سر می پرورانید. درسته؟

نکات مهم در انتخاب هدیه سازمانی چیست؟

از جمله مهم ترین نکاتی که باید برای خرید هدایای سازمانی به آن دقت کنیم این است که هدیه مورد نظر کاربردی باشد و به گونه ای انتخاب شود که برای همه پسند باشد، یعنی بتواند تمام سلیقه ها را پوشش بدهد.

مزیت خرید هدیه سازمانی برای کارمندان چیست؟

خرید هدیه سازمانی دارای فواید بسیاری است. یکی از این فواید خوشحال تر شدن کارمندان و ایجاد صمیمیت بین آن و کارفرما است، این هدیه همچنین می‌تواند باعث انگیزه گرفتن کارمندان شود و روی فعالیت آن ها تاثیر بگذارد.

خرید هدیه روز پرستار برای فدردانی که موضوع این پست است از بهترین کارها برای تشویق و تمجید پرستاران و پزشکان محترم است که حتی از افزایش حقوق نیز بهتر است و بهتر عمل میکند

چه هدایایی برای هدیه سازمانی مناسب تر هستند؟

یک هدیه سازمانی باید در وهله اول دارای محصولات ماندگاری باشد تا افراد بتوانند مدت زیادی را از آن استفاده کنند. همچنین باید هدیه ای را خریداری کنید که خاص باشد تا مخاطب بتواند نسبت به نگهداری از آن مشتاق باشد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران