تعداد بازدید : 252
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۲۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کاربران آنلاین : 0
السا هستم
۱۴۰۱/۷/۲۳ ۱۶:۳۳:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۵۲:۳۷

لابیاپلاستی

(ویرایش)

خانم ها می دونستید لابیاپلاستی علاوه بر جنبه زیبایی جبه درمانی داره؟ توجهتونو به این مقاله از سایت دکتر فرشته دماری یام جلب می کنم 

عمل زیباسازی واژن که در اصطلاح پزشکی لابیاپلاستی نامیده می شود، یکی از عمل زیبایی پرطرفدار در سراسر جهان است. بر طبق آمارهای جهانی درصد افرادی که نسبت به انجام این عمل جراحی مبادرت ورزیده اند، نسبت به پذشته چهل درصد افزایش یافته است. در ابتدا فقط زنانی که چندین زایمان طبیعی را پشت سر گذاشته بودند و یا زنانی که لبه های بیرونی واژن شان بزرگ و نامتقارن بود، نسبت به انجام این عمل مبادرت می ورزیدند.

اما امروزه متقاضیان این عمل، علاوه بر زنان جوان، دختران جوان را نیز شامل شده است. در ادامه این یادداشت به معرفی کامل لابیاپلاستی، روش های انجام آن، مزایا و عوارض لابیاپلاستی، هزینه عمل لابیاپلاستی توضیح داده می شود. اگر قصد انجام این عمل را دارید، مطالعه کامل این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

پایبند به لحظه های ابدی
۱۴۰۱/۹/۱۰ ۱۲:۰۱:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۱۰ ۱۳:۱۳:۵۳
(ویرایش)

برای انجام عمل لابیاپلاستی در شیراز من دکتر شهناز پوربرفه ای رو به دوستان پیشنهاد می کنم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۸:۲۲:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۸:۲۲:۵۳
(ویرایش)

لابیاپلاستی می‌تونه برای برخی از زنان مفید باشه، اما باید با احتیاط و دقت انجام بشه. قبل از تصمیم به عمل، باید تمام جوانب را به طور کامل بررسی کرد و با یک متخصص زنان و زایمان مشورت کرد. من در شیراز زندگی می‌کنم و از طریق لینک زیر یه دکتر متخصص پیدا کردم.

https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیراز

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران