تعداد بازدید : 74
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۱۰
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۹/۱۰ ۲۱:۰۴:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

چه کادویی برای روز دانشجو مناسب است؟

(ویرایش)

یک هدیه خوب قبل از هر چیزی باید کاربردی و سودمند باشد؛ یعنی این که به درد دریافت‌کننده آن بخورد، در غیر این صورت شک نداشته باشید که یا سر از سطل زباله در می‌آورد و یا این که به ته انبار و کمد فرستاده می‌شود و در بهترین حالت هم ممکن است شخص دریافت‌کننده هدیه، آن را به شخص دیگری هدیه دهد.

در خصوص هدیه روز دانشجو هم داستان بر همین منوال است؛ اگر می‌خواهید هدیه شما مادام توسط شخص دریافت‌کننده مورد استفاده قرار بگیرد، بنابراین باید هدیه‌ای به درد بخور و کاربردی برای او تهیه کنید تا به این وسیله، هر بار که او از هدیه شما استفاده می‌کند، به یاد شما بیفتد.

هدیه باید طبق سلایق و علاقه‌مندی‌های شخص دریافت‌کننده هدیه باشد. دانشجویان اکثراً در رده سنی زیر سی سال هستند، بنابراین برای انتخاب و تهیه یک هدیه مناسب برای ایشان، حتماً باید با روحیات و علاقه‌مندی‌های این قشر آشنا باشید تا محصولی را تهیه کنید که باب میل آن‌ها باشد.

هدیه باید خلاقانه و به دور از کلیشه‌های تکراری باشد. همیشه موقع تهیه هدیه، چه هدایای تبلیغاتی و چه هدایای سازمانی یا هدایای مناسبتی، خود را به جای دریافت‌کننده هدیه بگذارید؛ اگر به خود شما یک هدیه تکراری داده شود، چه احساسی خواهید داشت؛ مسلماً هدایای کلیشه‌ای هیچگاه نمی‌توانند شخص دریافت‌کننده را راضی و هیجان‌زده کنند و کارکرد واقعی خود را نخواهند داشت.

نکته دیگری که در تهیه هدیه باید مد نظر داشته باشید این است که به همان اندازه که خود هدیه دارای اهمیت است، نوع و مدل بسته‌بندی آن هم اهمیت دارد؛ به عبارت دیگر، آن زمان که هدایا را با کاغذهای رنگی کادو پیچ می‌کردند دیگر گذشته است و امروزه انواع بسته‌بندی‌های متنوع و هماهنگ با نوع هدایا رواج یافته است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران