تعداد بازدید : 61
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۲۱
کاربران آنلاین : 0
sahel_aramesh
۱۴۰۱/۹/۲۱ ۱۵:۱۳:۲۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۱ ۱۶:۲۱:۱۳

بعد از تزریق چربی صورت گلوله گلوه شده

(ویرایش)

نام عمل: تزریق چربی یه صورت

مدت زمان:

صدا:

تعداد تزریق:

سرپایی: بله

سطح درد: کم

مراقبت های بعد از عمل: طی 24 تا 48 ساعت پس از تزریق چربی در کرج، به ویژه در ناحیه زیر چشم و لب. از ژل یخ هر ساعت به مدت 15 دقیقه استفاده کنید. برای سه شب اول پس از تزریق صورت، دو بالش زیر سر خود قرار دهید (این کار از تورم بیشتر جلوگیری می کند). استحمام از روز دوم پس از عمل مجاز است، اما باید از فشار و ماساژ محل های تزریق به شدت خودداری شود.

تزریق چربی چیست؟

لیپوترانسفر عبارت است از برداشتن چربی از قسمتی از بدن و تزریق آن به قسمت دیگر. استفاده از چربی در زیبایی صورت پرکردن حفره های زیر چشم، پرکردن شقیقه ها، مشخص کردن گونه ها، پرکردن کل صورت نازک، زاویه دار کردن صورت، پرکردن خط لبخند و برجسته کردن چانه است. علاوه بر این از تزریق چربی برای زیباسازی و اصلاح سایر قسمت های بدن استفاده می شود. برای مثال می توان از تزریق چربی برای بزرگ کردن سینه ها و باسن و پر کردن پشت دست ها استفاده کرد.

در برخی بیماری ها مانند مورفیا، چربی زیر پوست در برخی نقاط تجزیه می شود و در پوست فرورفتگی ایجاد می کند و با تزریق روغن قابل درمان است. همچنین می توان اسکار، اسکار آکنه (آکنه)، اسکار و اسکار جراحی را با تزریق روغن پر کرد. با افزایش سن، بافت چربی زیر چشم و زیر پوست شروع به کاهش می‌کند، روغن‌کاری شقیقه‌ها و گونه‌ها کاهش می‌یابد و این امر با تزریق چربی قابل اصلاح است.

ایمن ترین، ساده ترین و ارزان ترین راه برای حجیم شدن صورت تزریق چربی است. از آنجایی که روغن از بدن خود فرد گرفته می شود، از نظر حساسیت و واکنش های آلرژیک مشکلی ایجاد نمی کند و مقدار مناسب فیلر برای پرکردن ناحیه مورد نظر در اختیار متخصص پوست است.

 

دلیل گلوله شدن تزریق چربی به صورت چیست؟

سلول های مورد استفاده برای تزریق چربی از بدن خود فرد گرفته شده و پس از شستشو برای انتقال چربی آماده می شود. مهارت پزشک متخصص پوست و مو انتخاب شده برای این شغل عامل بسیار مهمی هم برای آسیب کمتر به سلول ها و هم برای انجام بهتر تزریق چربی محسوب می شود. یکی از پزشکان متخصصی که این عمل را انجام می دهد، دکتر شادی مظلومی در بهترین کلینیک پوست و مو در کرج (کلینیک شادی) می باشد. دکتر شادی مظلومی سال هاست که تکنیک های زیبایی را به صورت حرفه ای انجام می دهد و حدود 14 سال در زمینه تزریق چربی تجربه دارد و از مدرسان و ابداع کنندگان این روش زیبایی در ایران می باشد.
باید بدانید که سلول های چربی بدن خود به خود به گلوله تبدیل نمی شوند. در واقع، دلایلی که باعث می شود روغن تزریق شده گلوله شود عبارتند از:

  • سانتریفیوژ نادرست برای جداسازی مواد مضر ازچربی
  • ناتوانی پزشک در تزریق چربی
  • تزریق حجم اضافی چربی
  • دستکاری محل تزریق در روزهای اول پس از اتمام کار

بنابراین احتمالگلوله شدن خود تزریق چربی تزریقی بسیار کم و ناچیز است زیرا این سلول ها مصنوعی نیستند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران