تعداد بازدید : 154
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۴
کاربران آنلاین : 0
matin_nsb
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۰۵:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۱۲:۳۴

اتاق کودک را چگونه بچینیم؟

(ویرایش)

معمولا ما بزرگترها به دنبال یک یا دو رنگ برای اتاق خود می گردیم که باید یک رنگ باشد و رنگ های مختلفی را برای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب نمی کنیم. یکی از دلایل این است که ما دوست نداریم اتاقمان پر از رنگ های تند و متنوع باشد و استفاده از طیف رنگ های عمومی را طبیعی می دانیم. دلیل دیگر این است که ما معمولا از اتاق خواب خود برای استراحت و خواب استفاده می کنیم، بنابراین هر چه ساده تر، بهتر است. اما این امر در مورد اتاق کودک و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان صدق نمی کند.

اتفاقا برعکس است و بچه ها دوست دارند اتاقشان رنگارنگ، متنوع و شلوغ باشد. این مشکل قطعا روی روحیه کودکان تاثیر می گذارد و خوب نیست برای دکوراسیون اتاق رنگ تک رنگ مشکی یا خاکستری را انتخاب کنید و همه اجناس را یک رنگ بخرید. محیط اتاق کودکان باید با نشاط باشد، جدا از اینکه روحیه شادابی و شادابی را در آنها حفظ می کند، تخیل و خلاقیت آنها را نیز فعال می کند.

بچه ها خیلی خاص هستند و دیدن چیز خاصی برای خودشان برایشان جالب است. برای این کار می توانیم از نام و تصاویر آنها در اتاق استفاده کنیم. این باعث می شود که آنها را بیشتر از نام و هویت خود آگاه کنند و چیزی را که متعلق به آنهاست بدانند و سعی کنند از آن مراقبت کنند.

یکی از مواردی که میتواند در دکوراسیون اتاق کودک تاثیر گذار باشد استفاده از آینه با اشکال منحصر به فرد و خاص است که باید از فروشگاه شیشه و آینه مناسبی تهیه شود.

 

اگر اتاق دو نفره است و فضای کافی وجود ندارد، می توانید از قفسه های دیواری استفاده کنید که مانند سبد هستند و فضای بسیار کمی برای نگهداری کتاب دارند. این کار خطر افتادن کتاب های سنگین روی سر بچه ها را از بین می برد و ایمن تر است.

 

۱۴۰۲/۶/۴ ۱۴:۳۱:۵۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۴ ۱۴:۵۸:۴۹
(ویرایش)

چیزهای دیگه ای که میتونه رو روحیه کودک و تزیین اتاق خواب کودک تاثیر بذاره فرشینه پرده و روتختی هست 

بهترین حالتی که میشه برای اتاق خواب کودک داشت اینکه بتونیم یک ست شیک برای اتاق درنظر بگیریم 

مثلا خرید روتختی تک نفره با یک پنل پرده هازان یک فرش یک در یک ونیم با بهترین قیمت و بهترین کیفیت بخریم

اگر کودک دختر هست میتونید ست اتاق خواب انیمه بگیرید 

اگر کودک پسر هست بهترین حالتش اینه ست اتاق خواب فضانورد  تهیه کنید 

مشاوره در سبک زندگی
arielcompany.ir
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران