تعداد بازدید : 71
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
کاربران آنلاین : 0
lunaplateada
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۳۶:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۳۶:۴۰

بهترین برندهای کازیه

(ویرایش)

به طور کلی کازیه به جعبه ای که بدون در می باشد گفته می شود تا بتوان هر نوع کاغذی را اعم از نامه یا پرونده در آن قرار داد.

کازیه یکی از لوازم التحریری محسوب می شود که شما در محل کار خود به آن نیاز دارید. برای نگهداری و طبقه بندی اسناد و مدارک خود که نیاز است از گم و پراکنده شدن آن ها جلوگیری نمایید، می توانید از کازیه بر روی میز کار خود استفاده کنید.کازیه همانند یک ارگانایزر مدارک شما را طبقه بندی خواهد کرد. به طور کلی کازیه جعبه ای رو باز است که محل قرارگیری برگه ها و اسناد می باشد که در ادارات و سازمان ها جزو یکی از لوازم پرمصرف و ضروری می باشد.

کاربرد کازیه

کازیه اداری یکی از ملزومات پر کاربرد است که برای نظم دهی به میز کارمندان از آن استفاده می شود و هر کارمندی که خواهان نظم بیشتر بر روی میز خود می باشدبه مسئول خرید سازمان یا شرکتش در زمان سفارش اداری ملزومات کازیه را نیز سفارش می دهد و فاکتور رسمی دریافت می کنند. البته برخی از کارمندان استفاده از آن را غیر ضروری دانسته و برای خود تهیه نمی نمایند. اما تا چه میزان کشو در اختیار یک کارمند است که بتواند برگه های خود را به راحتی از هم تفکیک کرده و از کازیه استفاده ننماید؟ بنابراین این محصول می تواند برای یک کارمند به عنوان یک کالای ضروری بر روی میزش قرار بگیرد. پس برای جلوگیری از پراکندگی اوراق و یا حتی پرونده های کوچک بر روی میز نیازاست که یک کازیه را داشته باشیم.

انواع کازیه

  • کازیه پلاستیکی
  • کازیه فلزی
  • کازیه چوبی و فلزی
  • کازیه چوبی
  • کازیه توری و فلزی

طبقات کازیه

کازیه ها دارای طبقات مختلفی هستند و افراد و سازمان ها طبق نیاز های خود تعداد آن را انتخابمی کنند و همچنین تعدادی از کازیه ها هستند که طبقات آن ها را می توان کم و یا زیاد کرد.

  • 1طبقه
  • 2طبقه
  • 3طبقه
  • 4طبقه

برندهای معتبر تولید کننده کازیه

از برندهای معتبر و باکیفیت کازیه می توان به امیران، سی بی اس، آذران تحریرات، پارسه، تاپکو و دیگر برند ها ی ایرانی اشاره نمود.

در مجموع می توان گفت که یک کازیه مناسب و با کیفیت محصولی است که بدون گرفتن فضای زیاد بر روی میز کارمندان بتواند نظم مناسبی را به میز داده و دارای وزن بالایی برای حمل آن نباشد. از لحاظ هارمونی با دیگر وسایل روی میز و یا کل اتاق محصولی متناسب باشد. از کیفیت جنس خوبی برخوردار بوده تا بتوان برای مدت طولانی تری از آن استفاده نمود و در آخر قیمت به صرفه تری را نیز داشته باشد.

منبع:

https://virgool.io/@m_34012876/%DA%A9%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%AA-llamj3grqihh

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران