تعداد بازدید : 58
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۰:۲۵:۰۲
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

نکاتی برای کمک به ماندگاری ونیرهای شما بیشتر از 10 سال

(ویرایش)

 

روکش‌های چینی می‌توانند با رفع نواقص لبخند شما و تبدیل عیوب دندان به خاطره‌ای دور، ظاهر لبخند شما را کاملاً متحول کنند. با مراقبت و نگهداری مناسب، روکش های چینی می توانند بیش از یک دهه قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند، دوام بیاورند. 

 

آیا می خواهید راز ماندگاری ونیرها تا 20 سال را بدانید؟ کارشناسان روکش ما توصیه های خود را برای حفظ لبخند جدید شما به اشتراک می گذارند. 

 

طول عمر ونیرهای دندان

طول عمر متوسط ​​روکش دندان تقریبا 10 سال است . با مراقبت و نگهداری مناسب، این بازه زمانی طولانی تر می شود و روکش های شما ممکن است تا 20 سال برای شما دوام بیاورند. استفاده صحیح از روکش دندان برای اولین بار در زمان و هزینه شما در آینده صرفه جویی می کند. با یک دندانپزشک زیبایی که به او اعتماد دارید کار کنید تا مطمئن شوید که لبخند شما از همان ابتدا فوق العاده به نظر می رسد.

 

افزایش طول عمر روکش ها

با وجود تمام تلاش ها، اگر به درستی از دندان های خود مراقبت نکنید، روکش های دندانی شما تا زمانی که باید دوام نمی آورند. برای اینکه سرمایه گذاری خود را تا زمانی که ممکن است تماشایی کنید ،این نکات را دنبال کنید

 

از دندان های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید

سعی نکنید اشیا را با دندان باز کنید یا چیزهای غیر خوراکی مانند کلاه قلم یا ناخن را گاز نگیرید. انجام این کار می‌تواند منجر به روکش‌هایی شود که در نتیجه فشار وارده یا ترک می‌خورند. 

 

از محصولات تنباکو خودداری کنید

محصولات تنباکو برای لکه دار کردن دندان ها شناخته شده اند و روکش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از محصولات تنباکو خودداری کنید تا روکش های سفید درخشان شما زرد نشوند. 

 

از خوردن غذاها و نوشیدنی های تیره رنگ خودداری کنید

سس پاستا قرمز، انواع توت ها، نوشابه ها، قهوه، چای و شراب همگی از عواملی هستند که معمولاً باعث ایجاد لکه های سطحی روی دندان های شما می شوند. اعتدال کلید روشن نگه داشتن لبخند شماست و شستشوی دهان با آب پس از مصرف غذاها و نوشیدنی های تیره همیشه توصیه می شود. 

 

فلوس دیلی

دندان هایی که با روکش پوشانده شده اند همچنان نیاز به نخ دندان کشیدن روزانه دارند. نخ دندان کشیدن معمولی به حفظ شکل عالی لثه‌ها کمک می‌کند و می‌تواند از بیماری لثه محافظت کند، که می‌تواند شکاف‌های ناخواسته‌ای بین لثه‌ها و روکش‌های شما ایجاد کند. 

 

محافظ دهان بپوشید

چه یک بازیکن ورزشی فعال باشید و چه یک دندان‌سرو معمولی در شب، استفاده از محافظ دندان می‌تواند به جلوگیری از فرسایش پرسلن در روکش‌های شما کمک کند. گاردهای دندانی راه بسیار خوبی برای کمک به حفظ شکل عالی ونیرهای شما هستند.

 

از ابزار مناسب بهداشت دهان استفاده کنید

یک مسواک نرم و خمیر دندان غیر ساینده به تمیز کردن روکش های شما به آرامی بدون از بین رفتن ظروف چینی کمک می کند. از ابزارهای مناسب بهداشت دهان برای تمیز کردن روکش های خود استفاده کنید و احتمال ماندگاری آنها بسیار بیشتر خواهد بود. 

 

زمان تعویض ونیرها

وقتی روکش‌های شما در نهایت فرسوده شدند، باید تعویض شوند. در طول نصب اولیه، دندانپزشک شما مجبور شد مینای دندان های طبیعی شما را جدا کند تا روکش ها به درستی به هر دندان بچسبند. روکش اکنون جای مینای طبیعی دندان شما را می گیرد، به این معنی که هیچ گزینه ای برای برداشتن دائمی آنها وجود ندارد. 

 

تعویض روکش های موجود فرآیندی بسیار شبیه به نصب اولیه شما است. عامل باندینگ قدیمی دور ریخته می شود و قالب جدیدی از دندان های شما گرفته می شود. سپس روکش جدیدی ایجاد می‌شود و به دندان‌های شما چسبانده می‌شود و لبخندی تازه و اعتماد به نفس به شما باز می‌گرداند. 

 

انتخاب دندانپزشکی که می توانید به آن اعتماد کنید

اینکه بتوانید به دندانپزشکی آگاه و با تجربه اعتماد کنید که می توانید به او اعتماد کنید، یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از ماندگاری ونیرهای دندان شما تا حد امکان است. در دندانپزشکی تامپکینز، ما از هر بیمار مراقبت ویژه ای می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که لبخند جدید خود را  از اولین لحظه ای که آن را می بینید دوست خواهید داشت. روکش‌های دندان سرمایه‌گذاری روی خودتان هستند، بنابراین سعی نکنید با ریسک کردن و نصب نکردن آن‌ها به درستی در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. برای دریافت مشاوره از بهترین دکتر لمینت دندان در تهران اینجا کلیک کنید
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران