یک بازیگر زن دیگر نیز کشف حجاب کرد و به جم پیوست همراه با عکس

به نظر می رسد یک بازیگر دیگر نیز به شبکه جم پیوسته است. ساناز زرین مهر بازیگر کشورمان جدیدترین بازیگری است که به شبکه جم پیوسته است.

 

ساناز زرین مهر به جم پیوست

 

ساناز زرین مهر بازیگر زن ایرانی و سریال ساختمان پزشکان با انتشار عکس های بی حجاب و کشف حجاب به شبکه جم تی وی(GEM TV) پیوست.

سایت های مختلف با انتشار عکس هایی از ساناز زرین مهر خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر را منتشر کرده اند اما خود ساناز زرین مهر در این مورد چیزی اعلام نکرده است.

سایت های منتشز کننده خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر با استناد به عکس های بی حجاب ساناز زرین مهر در صفحه اینستاگرامش خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر را منتشر کرده اند.
در صورت صحت این خبر ساناز زرین مهر چندمین بازیگر زنی است که طی یک سال گذشته با انتشار عکس های بی حجاب خود و کشف حجاب به شبکه ماهواره ای جم تی وی پیوسته اند.

پیش از کشف حجاب ساناز زرین مهر نیز صدف طاهریان و چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی و بهارک صالح نیا کشف حجاب نموده و به شبکه ماهواره ای جم تی وی پیوسته اند.
در میان عکس های منتشر شده توسط این صفحه عکس هایی از ساناز زرین مهر در کنار مانی کسراییان دیگر بازیگر مهاجرت کرده از ایران که در فیلم های شبکه جم نقش آفرینی میکند نیز مشاهده میشود که خبر کشف حجاب ساناز زرین مهر و پیوستن ساناز زرین مهر به شبکه جم را تا حدود زیادی تایید میکند.

 

 

کشف حجاب ساناز زرین مهر در شبکه جم.

 

بیوگرافی ساناز زرین مهر

ساناز زرین مهر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۶ در شهر شیراز است. او کار هنری اش را از تئاتر شیراز شروع کرده است.
ساختمان پزشکان، هشت بهشت و تلاقى، عنوان سریالهایى هستند که زرین مهر در آنها به ایفاى نقش پرداخته است.

 

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران