اقدام زشت با دختر دانشجو خوابگاهی در جشن تولد؛ ۴ جوان از آزار و اذیت گروهی فیلم گرفته بودند

 

تجاوز به دختر دانشجو

 

دختر دانشجو برای فرار از تنهایی در خوابگاه فریب دوست تلگرامی اش را خورد ودر یک جشن تولد هدف تجاوز 4 پسر قرار گرفت.

این پایان کار نبود متجاوزان از اقدام شیطانی شان فیلم تهیه کردند و دختر جوان را مجبور کردند تا در ازای آبرویش به آنها پول میلیونی بدهد.
دختر جوان وقتی دید در منجلابی افتاده که عاقبتی شوم خواهد داشت به طرح شکایت پرداخت و گفت:اهل یکی از استان های جنوبی هستم و بخاطر درس و دانشگاه به اینجا آمده ام.
وی افزود:چون در خوابگاه تنها بودم خودم را درگیر تلگرام کردم و همین کافی بود تا با پارسا آشنا شدم او خودش را اهل یکی از استان های غربی کشور معرفی کرد او ابراز علاقه شدیدی داشت و من نیز به او دلبسته بودم تا اینکه با بهانه ای به شهری که او در آنجا زندگی می کرد سفر کردم و در همان ترمینال شنیدم می خواهد من را به جشن تولد یکی از دوستانش ببرد.
پذیرفتم و وقتی به آنجا رسیدم دیدم عده ای دختر و پسر با سرو وضع نامناسب در حال رقص و پایکوبی هستند. پارسا مرا به آنها معرفی کرد و گفت برای استراحت به اتاق بروم او با رویی باز خیلی تحویلم گرفت و شربتی برایم آورد وقتی شربت را خوردم بی هوش شدم ووقتی به خودم آمدم فهمیدم ساعتها خواب بودم .
دختر جوان گفت:فهمیدن اینکه پارسا و دوستانش در بی هوشی به من تجاوزکرده اند خیلی تلخ بود تا اینکه فیلمی به دستم رسید و دیدم باید بخاطر آبرویم به پارسا پول میلیونی بدهم ابتدا 5 میلیون تومان دادم اما دست از سرم برنمی داشتند باز می خواستند نزدشان بروم تا باز به من تجاوز کنم خواستم خودکشی کنم اما دوستانم اجازه ندادند و حالا آمده ام تا شکایت کنم.
با ادعاهای این دختر دانشجو پلیس با دستور بازپرس ماموریت پیدا کرد تا متجاوزان را بازداشت کند و خیلی زود 4 پسرجوان به دام افتادند و تحقیقات از آنان برای افشای جزییات تجاوز به دختر داشجو و اقدامات مشابه دیگر ادامه دارد.

 

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران