مردان بچه ننه چه ویژگی هایی دارند؟


مردان بچه ننه چه ویژگی هایی دارند؟


یک روانشناس گفت: مردانی که در کودکی از تربیت خوبی برخوردار نبوده در بزرگسالی رفتارهای بچه گانه از خود نشان می دهند.

محمد اورکی روانشناس گفت: افرادی که از ضعف تربیتی در دوران کودکی برخوردارند در بزرگسالی به کمال نرسیده و یکسری رفتارهای بچه گانه از خود نشان می‌دهند که به اصلاح روانشناسان انسان‌های بچه ننه و لوس هستند.

 
وی بیان کرد: تربیت مردانی که کارهای بچه گانه از خود نشان می‌دهند کامل نشده و والدین آنها نتوانسته‌اند این افراد را در مقابل سختی و مشکلات مقاوم کنند که اینگونه مردان نمی‌توانند در مواجهه با مشکلات قد علم کنند.
 
این روانشناس تصریح کرد: مردانی که پوشالی و سطحی رشد کرده‌اند و سرد و گرم روزگار را نچشیده اند با اینکه سن‌ آنها افزایش پیدا کرده ولی رفتارهای بچه گانه از خود نشان می‌دهند.
 
وی عنوان کرد: مردانی که در سربالایی‌های زندگی قرار گرفته و در ناز و نعمت بزرگ شده هیچگاه در معرض سختی و کارهای دشوار قرار نگرفته که همین مساله سبب شده تا آنها رفتارهای بچه گانه از خود نشان بدهند.
 
مردانی که با مشکلات دنیا دست و پنجه نرم نکرده و ناز پرورده بزرگ می‌شوند، افرادی بسیار رفاه طلب و اشرافیت کامل که به هیچ عنوان دشواری‌های زندگی را تجربه نکرده‌اند و همین مساله باعث شده تا مردانی نازک نارنجی و ضعیف در برابر مشکلات باشند.
 
 مردان بچه ننه به دلیل تربیت غیر صحیح به وسیله والدین‌شان در آینده به دلیل بروز رفتارهای بچه گانه در جامعه دچار مشکل شده و این مساله زندگی آینده آن‌ها را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران