ممنوعیت مسافرت در ایام عید برای برخی از زنان باردار/ مضرات مسافرت‌های هوایی

زنان باردار باید توجه داشته باشند که مسافرت‌های طولانی مدت در ایام عید می‌تواند سبب آسیب وارد شدن به جنین آن‌ها شود. وی افزود: توصیه می‌شود زنان باردار مسافرت‌های بیش از ۶ ساعت نداشته باشند.

 ممنوعیت مسافرت در ایام عید برای برخی از زنان باردار/ مضرات مسافرت‌های هوایی


کتایون پارسایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: زنان باردار باید توجه داشته باشند که مسافرت‌های طولانی مدت در ایام عید می‌تواند سبب آسیب وارد شدن به جنین آن‌ها شود.
 
وی افزود: توصیه می‌شود زنان باردار مسافرت‌های بیش از ۶ ساعت نداشته باشند.
 
این متخصص زنان و زایمان با ارائه توصیه‌ای به زنان باردار برای سفر کردن اظهارکرد: زنان باردار در صورتی که می‌خواهند با خودرو شخصی سفر کنند باید در صندلی جلو نشسته تا فضا برای نشستن آن‌ها به اندازه کافی باشد.
 
پارسایی در خصوص مضرات مسافرت‌های هوایی برای زنان باردار خاطرنشان کرد: مسافرت هوایی در ماه‌های پایانی بارداری به زنان باردار توصیه نمی‌شود هر چند بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی تا ماه آخر نسبت به پذیرش زنان باردار در پرواز‌های خود اقدام می‌کنند.
 
وی در رابطه با خطرات شب مانی زنان باردار در چادر تصریح کرد: زنان باردار به هیچ وجه نباید در مسافرت شب مانی در چادر‌های مسافرتی داشته باشند، زیرا این اتفاق می‌تواند سبب سرما خوردگی، نیش حشرات و ... شده و مشکلاتی را برای جنین و مادر به همراه داشته باشد.
 
این متخصص زنان و زایمان با اشاره به ممنوعیت سفر برای برخی از زنان باردار اذعان کرد: زنانی که دچار فشار خون، قند دوران بارداری، سابقه سقط جنین و یا دارای جنین چند قلو هستند نباید اقدام به سفر کنند، زیرا مسافرت برای این گروه‌ها با خطرات زیادی همراه است.
 
منبع:قطره

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران