چگونه برای کودکم یک کتاب اختصاصی با اسم خودش داشته باشم؟

چگونه برای کودکم یک کتاب اختصاصی با اسم خودش داشته باشم؟

همه ما  دوست داریم کودکانی با اعتماد به نفس بالا و در عین حال علاقه مند به کتاب و مطالعه تربیت کنیم. اما راه حل آن چیست؟ چه کسی می تواند به جای کارتون های پر سر و صدا و بازی های رنگارنگ روی گوشی و تبلت، بچه ها را به گوش دادن قصه و کتاب داستان تشویق کند؟

 از آنجا که این روزها تکنولوژی برای هر مشکلی راه حلی ارائه می دهد، این بار هم به کمک کتاب داستان ها آمده است و با اختصاصی کردن آن ها، خود کودک را به قهرمان داستان تبدیل می کند تا قصه ها و کتاب ها را دوباره به جذاب ترین و خیال انگیزترین سرگرمی کودک تبدیل می کند.

مطالعه مجانی کتاب های اختصاصی در سایت

خوشبختانه امکان داشتن این کتاب ها در کشور ما هم توسط مجموعه فرهنگی «داستان من» فراهم شده است. شما به راحتی و به صورت آنلاین می توانید کتاب داستان های مورد علاقه تان را که در مورد اسم کودکتان، ماجرای تولد شگفت انگیزش و حتی آرزوهای زیبایش برای سفر به ماه و ستاره ها است را انتخاب کنید. سپس اطلاعات و عکس فرزندتان را وارد کنید و کتاب اختصاصی کودکتان را به صورت آنلاین بخوانید و در صورت تمایل نسخه چاپی این کتاب ها را با اسم و عکس فرزندتان سفارش دهید. این کتاب ها به همه جای دنیا ارسال می شوند و در ایران در کمتر از یک هفته به دست شما می رسند. برای شروع وارد سایت داستان من شوید و کتاب فرزندتان را مجانی بخوانید و اگر دوست داشتید او را با این کتاب شگفت انگیز و ماندگار خوشحال کنید.  

لازم به ذکر است، طبق مطالعات و تحقیقات بین المللی، کتاب اختصاصی منجر به افزایش اعتماد به نفس کودک، علاقه مندی او به مطالعه و یادگیری کلمات بیشتر می شوند.

برای شروع اینجا بزنید و این یادگاری های ارزشمند را تهیه فرمایید.

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران