آرایش زنان باردار قبل از تولد نوزاد، راهی برای کاهش استرس؟!

ـ یک پژوهش جدید از افزایش تعداد زنان بارداری خبر می‌دهد که قبل از زایمان آرایش می‌کنند. این پژوهش یادآور می‌شود که این مد و سبک جدید برای کاهش استرس و فشار به مادران است.

ـ یک پژوهش جدید از افزایش تعداد زنان بارداری خبر می‌دهد که قبل از زایمان آرایش می‌کنند. این پژوهش یادآور می‌شود که این مد و سبک جدید برای کاهش استرس و فشار به مادران است.

بنا به گزارش روزنامه «سان» انگلستان، بنا بر این پژوهش ۶۸ درصد از زنان انگلیسی آرایش روز زایمان را ضروری و لازم می‌دانند تا با این آرایش آماده گرفتن عکس و انتشار آن در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام باشند. آن‌ها می‌خواهند در این عکس‌ها و نخستین لحظات مادر شدن زیبا به نظر برسند.

این پژوهش نشان می‌دهد یک سوم زنانی که منتظر تولد فرزندان خود هستند و سن آن‌ها بین ۱۸ تا ۳۱ سال می‌باشد، قبل از رسیدن روز تولد فرزند، اقدامات زیبایی مانند مانیکور، پدیکور، استفاده از اسپری برنزه کننده پوست و آرائیدن مو را انجام می‌دهند.

 

بنا بر این گزارش این موج جدید که بین سلبریتی‌ها و شخصیت‌های تأثیرگذار در فضای مجازی به راه افتاده است، باعث فشار بر مادران جدید‌ی است که از آلام زایمان رنج می‌برند و در عین حال تمایل دارند تا در بهترین شکل ظاهر شوند.

اما برخی دیگر نیز بر این باورند که آرایش صورت در هنگام زایمان یک «حواس پرت کن» کارآمد برای مادر است، و باعث راحتی و تحمل بیشتر درد‌های زایمانی می‌شود که گاه تا ساعت‌ها طول می‌کشد.

 

خانم «ماکیره تگان وودفورد» از گولد کوست استرالیا می‌گوید یک میک آپ کامل برای همسرِ برادرش در روز تولد فرزندشان انجام داده، او بر این باور است که چنین کاری برای مادران جدید بسیار سرگرم کننده است و باعث تسریع فرآیند زایمان می‌شود و آن‌ها را زیباتر نشان می‌دهد.

منبع سایت قطره

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران