تنبلی تخمدان دارم و پریود هام نا منظمه. ۶ ماه بدون قرص اقدام داشتم ... که تخمک هایی که توسط لتروزول تحریک میشن تو یک روز آزاد میشن یا اینکه با اختلاف چند روز؟...

تعداد بازدید : 10420
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۶

سوال شما

سلام،سوالم اینه که من ۲۵ سال سن دارم و یک سال و ۹ ماهه که ازدواج کردم. ۷ ماه میشه یعنی از مهر که اقدام دارم برا بارداری تا قبلش با کاندوم جلو گیری داشتم. تنبلی تخمدان دارم و پریود هام نا منظمه. ۶ ماه بدون قرص اقدام داشتم تا اسفند که دکتر بهم متفورمین داده و هفته اول روزی یکی و از هفته دوم دارم روزی دو تا می خورم. ۳ فروردین پریود شدم و از روز سوم روزی دو تا لتروزول خوردم.
سوال من اینه که تخمک هایی که توسط لتروزول تحریک میشن تو یک روز آزاد میشن یا اینکه با اختلاف چند روز؟ آخه الان روز ۲۴ پریمه و زیر دلم درد میکنه .کمرمم هم درد میکنه.سینه هام دردناک شده.ترشح دارم. روز ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ دوره هم نزدیکی داشتم. می خواستم ببینم الان هم امکان تخمک گذاری هست یا تموم شده؟ این علایم از چی میتونه باشه؟ آخه من فقط یه روز مونده به پری یکم کمرم درد می کرد.ولی الان ۳ روزه که همینجوریم. چقد امکان داره باردار باشم؟ یا اصلا فقط برا پریوده. تو رو خدا کمکم کنین.واقعا گیج شدم.

پاسخ

سلام عزیزم. کلا تخمک یک بار در ماه آزاد میشه .
یعنی شما 4 تا فولیکول داشته باشی ، اونی که بزرگتره فقط آزاد میشه ...حالا استثنائا در برخی موارد 2 تا و به ندرت بیشتر .
تو یک روز آزاد میشن کلا .
شما که دارو میخوری رو ترشحات ت حساب نکن .(که مثلا بگی الان دارم تخمک آزاد میکنم) /
به هر حال تاثیر دارو ها هم بوده .
احتمال باداری ت هم که هست .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران