تمرین با دیلاتور که متوقف کردم. از امروزم قسمت کلیتوریس هم متورم شده قرمز رنگ و انگار ترشح با یکم خون ازش میاد...

تعداد بازدید : 1005
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۱۲

سوال شما

سلام خانم خیابانی عزیزم.شرمنده.من نمیدونم چرا ایندفعه قبل پریودم این همه بلا سرم میاد. تمرین با دیلاتور که متوقف کردم. از امروزم قسمت کلیتوریس هم متورم شده قرمز رنگ و انگار ترشح با یکم خون ازش میاد به شدت درد داشتم راستش خیلی نگران شدم تا به حال سابقه نداشته اینطوربشم .پشتمم به شدت زخم شده که به سختی دستشویی میکنم .نمیدرنم از اون هفته اصلا با دیلاتورم تمرین نداشتم به خاطر درد.

پاسخ

سلام عزیزم. ممکنه به دستکش حساس شده باشی . دیلاتورت قطرش چقدر بود ؟ میتونی بزنگی؟

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مرداد 1396
ی د س چ پ ج ش
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031