در اقدام برای بارداری هستم و دو ماه هست که قرص اسید فولیک مصرف میکنم ولی با مصرف هر روز اون دچار یبوست شدید میشم ....

تعداد بازدید : 8136
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۲۰

سوال شما

با سلام و خسته نباشید، تشکر از شما به خاطر سایت بسیار عالیتون و اطلاعات مفیدی را در اختیار همگان قرار می دهید.
در اقدام برای بارداری هستم و دو ماه هست که قرص اسید فولیک مصرف میکنم ولی با مصرف هر روز اون دچار یبوست شدید میشم و مجبور میشم که قرص رو یک روز در میان یا دو روز در میان مصرف کنم،می خواستم ببینم اشکالی نداره یا اینکه میتونم داروی دیگری رو جایگزین کنم.
در ضمن من ساکن خارج از کشور هستم و اطلاعات سایتتون خیلی به من کمک کرده .

پاسخ

سلام عزیزم. خواهش میکنم...

اسید فولیک باعث یبوست نمیشه ... مطمئنی فقط با خوردن اسید فولیک دچار مشکل میشی ؟

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

آذر 1401
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران