ترشح خونی بعد از نزدیکی دارم، شما فرمودین احتمالا هورمونیه . روز دوم پریودم به خاطر سرگیجه شدید به دکتر رفتم و با تجویز دکتر آمپول دگزا و بکمپلس زدم. ممکنه ترشح خونیم از امپول ها باشه؟

تعداد بازدید : 633
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۸

سوال شما

سلام مجدد
من همون خانومیم که درباره ترشح خونی بعد از نزدیکی پرسیده بودم که شما فرمودین احتمالا هورمونیه چون اگه زخم بود با اون داروهای انتی بیوتیکی که خوردم کمتر شده بود، و پرسیدین قرص یا داروی گیاهی و اینا نخوردین؟ باید بگم 16 مرداد ماه که روز دوم پریودم بود به خاطر سرگیجه شدید به دکتر رفتم و با تجویز دکتر آمپول دگزا و بکمپلس زدم(ممکنه ازین باشه؟) و چند تا ویتامین آ خوردم به اضافه ی 5 تاکپسول ژریاتریک فارماتن(کپسول مکمل رژیمی و غذایی) اما امروز خونریزیم بیشتر شد خیلی شبیه خون پریودی، که الان که ساعت 10 شبه قطع شده. اصلا نمیدونم پریودیه یا نه؟
خیلی خیلی ازتون ممنونم که با صبر و حوصله جواب میدین. و منو از نگرانی دراوردین.

پاسخ

سلام. نه عزیزم این داروها تاثیر خاصی نمیتونن داشته باشن .

خب بهتره بری دکتر پیگیری کنی گلم. سوال قبلی و شرح حالت هم یادم نیست.

برچسب ها :

ترشحات-واژن

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1396
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031