در رابطه بدون هیچ درد و خونریزی دخول واژنی هم صورت گرفت.آیا دختره باکره بود یا من ازاله بکارتش کردم؟ یا حلقوی و ارتجاعی بوده؟

تعداد بازدید : 5448
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۷

سوال شما

با سلام
بنده مذکر و متاهل هستم.
چند سال پیش وقتی مجرد بودم بمنظور خواستگاری با دختری آشنا شدم. در طی مراحل آشنایی ایشان به خانه بنده آمد و چون دختر معتقدی بود پیشنهاد کرد برای اجتناب از گناه بهتر است بین خودمان صیغه محرمیت قرائت کنیم خلاصه بعد قرائت صیغه ایشان کاملا با بنده راحت شد و لباسهایش را درآورد. شیطان وسوسه کرد و ارتباط تا دخول مقعدی پیش رفت. در جلسات بعد ایشان مسر به تماس مالشی فرج شد و در اوج احساس به اصرار خودش بدون هیچ درد و خونریزی دخول واژنی هم صورت گرفت. بنده تنگی ایشان را حس کردم اما درد و شقاق و خونریزی مشاهده نشد هرچند ایشان اصرار به ادامه داشت من ترسیدم و بعد چند دقیقه رابطه پایان یافت. اما بنا به دلایل عقیدتی و سیاسی شدید دختره وصلت صورت نگرفت و از هم جدا شدیم. و بنده ازدواج کردم و اکنون صاحب فرزند نیز هستم. اما هنوز هم دچار عذاب وجدانم آیا دختره باکره بود یا من ازاله بکارتش کردم؟ یا حلقوی و ارتجاعی بوده؟ البته قطر آلتم بیش از 4 سانتی متر است و شک دارم ایشان باکره بوده باشد. به نظر شما امکان دخول قطر فوق برای بکارت حلقوی یا ارتجاعی وجود دارد؟ ایا امکان دخول قطر فوق برای یک باکره بدون درد و خونریزی ممکن است؟ آیا اگر ایشان ازدواج کند ممکن است شوهرش یا معاینه پزشکی دخول را اثبات نماید؟
با اینکه توبه کرده ام و پشیمانم ولی عذاب وجدان دارم حداقل بخاطر آینده دختره! لطفا راهنماییم کنید آیا بنده موجب ازاله بکارت شده ام یا دختره قبلا ازاله بوده؟ خواهش می کنم راهنماییم کنید.
خدا اجرتان بدهد.

پاسخ

سلام

ورود انگشت هم ممکنه باعث پاره شدن پرده بکارت بشه.البته بستگی به نوع پرده داره.

با معاینه دخول ثابت میشه حتما.حتی اگه پرده از نوع حلقویه ارتجاعی باشه.

اگه ایشون هنگام جدایی شکایتی از شما نداشته و با توجه به حرفایی که گفتید احتمال اینکه ازاله بوده هست.ولی باز هم قطعی نمیشه نظری داد و تهمت زد.

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران