سن:25 وضعیت تاهل:متاهل تعداد فرزند:ندارم پرسش:سلام خانم خیابانی مهربون.بازم منم.( کیست اند ...

تعداد بازدید : 530
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۰

سوال شما

سن:25
وضعیت تاهل:متاهل
تعداد فرزند:ندارم
پرسش:سلام خانم خیابانی مهربون.بازم منم.( کیست اندومتریوز 2 و 3 سانتی داشتم).عزیزم جدیدا رفتم پیش دو تا پزشک طب سنتی و از روی شکم و هم از داخل معاینم کردن و هر دوشون گفتن دهانه رحمت باز نیست که اسپم بتونه خودشو به تخمک برسونه و با هم ترکیب بشن و بارداری اتفاق بیفته.گفتم دلیلش چیه گفتن میتونه عفونت کیست جرم و ... باشه که باعث شده دهانه رحمت مسدود بشه و رحمت محبوس! سوالم اولم اینه در علم پزشکی راه حل این مشکل و باز شدن دهانه رحم از این اجرام چیه و اصلا چه طوری میشه تشخیصشون داد( هیچ متخصص زنانی تا حالا بهم نگفته بود این مشکلو داری؟
و سوال دوم اگه به خاطر لب مرز بودن ذخیره تخمکم که خرداد ماه 2.04 بود نخوام معطل کنم و آی وی اف کنم با این اوضاع دهانه رحمم امکان پذیره یا آی وی اف ربطی به این موضوع نداره؟ یا اول باید مشکلمو حل کنم و بعد اقدام به آی وی اف
سوال کلی: در آی وی اف باید لوله های رحمی باز باشد؟
ممنونم که مثل همیشه با صبوری و حوصله پاسخگوی سوالت ما هستید

پاسخ

سلام عزیزم

تنگی یا بسته شدن دهانه رحم رو معمولا با یه پروب اندازه گیری میکنن حالا طب سنتی تشخیصش درست بوده یا نه جای شک داره.

البته بدون تنگی یا بسته بودن دهانه رحم که به شما گفتن با بسته بودن لوله های رحم فرق داره.بسته بودن لوله ها رو با عکس رنگی میشه تشخیص داد و حتی اکثرا همون موقع عکس هم باز میشه.

برای ای وی اف  هم نیازی نیست لوله یا دهانه رحم باز باشه در اصل این روش برای باردار شدن کسانی هست که این مشکلو دارن و مانع بارداری طبیعیشون میشه.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران