سن:20 وضعیت تاهل:مجرد تعداد فرزند:0 پرسش: سلام وقتتون بخیر. ببخشید بنده در قبل دچار خود ار ...

تعداد بازدید : 502
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

سوال شما

سن:20
وضعیت تاهل:مجرد
تعداد فرزند:0
پرسش:
سلام وقتتون بخیر. ببخشید بنده در قبل دچار خود ارضایی بودم و ترشح زیاد و غیر قابل تحملی داشتم.1_ الان که دو ماه از ترک کردنم میگذره و خداروشکر آسیبی به خودم نرساندم اما باز کمی احساس سوزش و ترشح (مخصوصا نزدیک به قاعدگی) دارم و راه درمانم چیه؟ کلافه شدم واقعا و ترشحاتم نزدیک قاعدگی فقط سفید و پنیری شکل هست و بقیه روزها بیشتر بی رنگ و مایع مانند هست و بوی بد رو فقط همون نزدیک قاعدگی خیلی حس میکنم 2_ و یک چیز که خیلی نگرانم کرده اینه که (ببخشید واضح میگم) چند باری در خواب به صورت غیر ارادی متوجه شدم که ارضا شدم اما بعد از بیدار شدن درد شدید در ناحیه واژن و زیر شکم داشتم حتی گاهی از شدت درد از خواب پریدم و اشکم از درد در اومده. دلیل چی میتونه باشه؟:-(
3_آیا با توجه به اینکه خود ارضایی فقط از نوع مالشی بوده و هیچ نوع دخول شی و حتی فشار آب رو هم نداشتم احتمال آسیب داشته ام و دردم بخاطر اون هست یا خشکی یا بخاطر عفونت هست؟
4_ احتمال آسیب (نه پارگی) در بکارت های حلقوی قابل اتساع، با خود ارضایی مالشی چقدر هست؟ آیا لازم هست در این زمینه به پزشک مراجعه کرده و معاینه شوم ؟
5_ خودم متوجه شده بودم که دچار دیر ارضا شدن ،شده ام. آیا با ترک کردنم این موضوع در آینده من حل خواهد شد؟
6_ خیلی خیلی معذرت میخوام از زیاد شدن سوالاتم. من در قاعدگی لخته هایی دفع میکنم که خواهرم که متاهل هست دفع نمیکنه یعنی خیلی بزرگ هست. آزمایش هورمون دادم مشکل نداشتم و حتی کم خونی هم نگرفتم خداروشکر. بعضی وقتها خودم شک میکنم این لخته ها از کجا و چجوری بیرون میاد. از هرکی میپرسم میخنده و میگه عادی هست. واقعا عادیه؟؟؟؟ مگه قطر دهانه واژن دختر چقدره که اینها خارج بشه؟؟؟؟
پیشاپیش مرسی از پاسخ‌گویی شما🙏

پاسخ

سلام

1. شما یک دختر مجرد (بدون رابطه ) هستی و دچار عفونت داخل واژنی نمیشی. ترشحات شما بسته به هورمونهاتون در طول سیکل تغییر میکنه و این طبیعی یه . شما برای این ترشحات و سوزش خفیف ، هیچ کاری نمیکنی و خودبخود رفع میشه . این عفونت نیست .

2. علت درد بعد ارگاسم  ،انقباضات رحم و لگنه . نگران نباش

3. خیر ، تا چیزی داخل واژن وارد نشه  ،به بکارت آسیب نمیزنه .

4.هیچی

5.نه عزیزم. تا شما با یک شخص رابطه  نداشته باشی راجع به این مساله نمیشه نظر خاصی داد .

6. لخته هات باید بررسی بشه . اگر سونوگرافی و آزمایشات و ...همه نرماله  ؛ اهمیت خاصی نداره .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران