سن: 34 وضعیت تاهل: متاهل تعداد فرزند: 0 پرسش: سن: 34 وضعیت تاهل: متاهل تعداد فرزند: 0 پرسش ...

تعداد بازدید : 400
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۳

سوال شما

سن: 34
وضعیت تاهل: متاهل
تعداد فرزند: 0
پرسش: سن: 34
وضعیت تاهل: متاهل
تعداد فرزند: 0
پرسش: سلام و وقت بخیر
من چند هفته است که ازدواج کردم ولی هنوز نتونستیم زفاف رو انجام بدیم. یک بار همسرم اقدام کرد ولی به پرینه خورد و خونریزی و درد شدیدی داشت. بعد از اون چند بار تلاش کردیم ولی هر بار به علت ترس من موفق به انجام زفاف نشدیم.
آیا اگر همسرم با انگشت و ناگهانی اقدام به پاره کردن پرده بکارت کنه مشکلی پیش میاد؟
خواهش میکنم راهنماییم کنید. خیلی نگرانم.

پاسخ

سلام 

خب این اتفاقات زیاد پیش میاد و بخاطر اینه که هر دو بار اولتونه ! و باید به هم فرصت بدید .دخول چیزی نیست که بخواد با زور و درد و از سر اجبار و وظیفه باشه! اول از همه بدن و فکر شما باید آماده باشه و بعد اقدام به دخول کنید .اگر به مشاور مسایل جنسی یا """سکس تراپ"" دسترسی دارید ""حتما"" با هم برای مشاوره و آموزش مراجعه کنین اگر نه هردو با هم مقالات معتبر یا کتاب در این مورد بخونید. تاکید میکنم """هر دو با هم ! """چون هر دو نیاز به آموزش دارید

شما بکارتتون مشکل نداره که ،ذهن و جسمتون آمادگی نداره .باید حتما قبلش معاشقعه داشته باشید در حدی که کاملا واژنت مرطوب بشه و حس کنی آمادگی دخول رو داری. بدن همو بشناسید ببینید توی رابطه از چی خوشتون میاد از چی بدتون میاد و با هم در موردش حرف بزنید .توی سکس هیچ تعارف و خجالتی نداشته باشید. لذت بردن از رابطه زناشویی باید دو طرفه باشه تا زمانیکه به این فکر کنی که من وظیفمه یا باید حتما بکارت من هر چه زودتر برداشته بشه، این مشکل باقی می مونه.

پس بدون عجله سعی کنید کم کم این کارو انجام بدید با آرامش و بدون اجبار و فشار توی یه شرایط و محیط آروم

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران