سن:٢٨ وضعیت تاهل:متاهل تعداد فرزند:٠ پرسش:سلام خانم خياباني خسته نباشيد . من ٢ سال هست كه ...

تعداد بازدید : 391
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۹

سوال شما

سن:٢٨
وضعیت تاهل:متاهل
تعداد فرزند:٠
پرسش:سلام خانم خياباني خسته نباشيد .
من ٢ سال هست كه ازدواج كردم هم خودم و هم همسرم عاشق بچه هستيم ولي همسرم همش ميگه زوده ما بچه دار بشيم ... جلوگيري ما از اول طبيعي بوده و از هيچ كدوم از ساير روش ها استفاده نكرديم .. شوهرم هم هميشه منى رو روي شكم يا سينه ام ميريزه ... تنها راهي كه به ذهن من رسيد اينه كه خودم منى رو وارد كنم ..ميدونم اگر حامله بشم خيلي هم خوشحال ميشه . به نظر شما اگر من منى رو بلافاصله بعد از ارضا شدن به دستم بمالم و وارد واژنم كنم يا با سرنگ اين كار رو انجام بدم ممكنه باردار بشم ... ميدونم كه منى خارج از بدن زنده نميمونه اما اگر سريعا انجام بدم چند درصد احتمال باردارى هست ...؟ خواهش ميكنم يه راهي بهم نشون بدين

پاسخ

سلام عزیزم.

من اصلا انجام این کار رو تایید نمیکنم و شدیدا بهت توصیه میکنم از انجامش صرف نظر کنی. چون بارداری علاوه بر آمادگی جسمی، نیازمند اینه که هم شما و هم همسرت از نظر روحی کاملا آماده باشین. بنابراین بدون آماده بودن دو طرف نمیشه چنین تغییر بزرگی رو در زندگی ایجاد کرد. فکرش رو بکن که باردار شدی و همسرت وجود بچه رو نپذیرفت و ازت خواست که بچه رو سقط کنین، اونوقت یک بحران بسیار جدی تر در زندگیت ایجاد میشه. یا حتی ممکنه بچه رو به دنیا بیاری اما همسرت آمادگی روحی مناسبی رو برای پذیرش فرزندتون نداشته باشه، قطعا در این حالت هم مشکلات زیادی سرراهت خواهد بود.

پس به جای این کارها بهتره که با همسرت در مورد علاقه ات برای بچه دار شدن جدی تر صحبت کنی و با هم در مورد زمان این اتفاق مهم تصمیم گیری کنین.

در نهایت در مورد سوالت هم باید بهت بگم که با این راه ها احتمال باردار شدنت، اگرچه صفر نیست اما خیییییییییییییییییلی کمه.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران