سلام من ۲۴سالمه، ۳ماه متاهلم با همسرم به فاصله ۳روز راب ...

تعداد بازدید : 96
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۲۲

سوال شما

سلام من ۲۴سالمه، ۳ماه متاهلم
با همسرم به فاصله ۳روز رابطه بدون کاندوم داشتیم باراول فرداش یه دونه قرص جلوگیری تنسی خوردم باز ۳روز بعدش رابطه داشتیم دوباره فرداش یه قرص دیگه خوردم.۱۰روز هم بود که پریودم تموم شده بود بعداز خوردن قرص ها دوباره پریود شدم یعنی به فاصله ۱۰روز.
این اصلا پریودی؟؟چراباز خونریزی دارم؟

پاسخ

سلام عزیزم. 

بعد از مصرف قرص اورژانسی طبیعیه که خونریزی رخ بده و این نشون میده که شما باردار نشدی. در واقع به خاطر مصرف قرص اورژانسی و وارد شدن مقدار زیادی هورمون به بدن اونهم به یکباره، نظم پریودها به هم میخوره. 

به علاوه شما در ماه بیشتر از یک بار مجاز به استفاده از این روش نیستین. مقاله هشدار:قرص اورژانسی را مثل آب نبات نخورید رو حتما بخون.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

شهریور 1398
ج ش ی د س چ پ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031