سلام خانوم خیابانی عزیز.ان شاالله که همی ...

تعداد بازدید : 549
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۶

سوال شما

سلام خانوم خیابانی عزیز.ان شاالله که همیشه خوب باشین و مزد زحمتاتونو به بهترین شکل از خداوند بگیرین؛ چون کار شما خدمت به خلق و این از صفات خیلی خوبه... اخلاق خوب و رفتارقشنگ بهترین چیزیه که یه مسلمون میتونه برای تبلیغ دینش ازش بهره ببره و شما بهترین خلق و خو رو به لطف خدا دارین ...

راستش من سه ماهه زایمان کردم
زایمانم طبیعی بود و به علت نشتی کیسه اب بیمارستان رفتمو دیگه نذاشتن برم خونه و با سرم از یک ظهر که بستری شدم ساعت دهو ربع شب زایمان کردم.
زایمانم خوب بود اما چند مدت بعداز زایمان مکقع دسشویی به شدت میسوختم و فقط خودمو تکون تکون میدادم.. دوهفته تحمل کردم و بعد رفتم دکتر که گفت یکی از بخیه هات جذب نشده و گفت برو دوهفته دیگه خوب نشد بیا خلاصه بعداز چند وقت خوب شد و مشکل مقعدم اضافه شد ... چون موقع دفع زخم شده بود و هربار زخمش باز میشد و تا ی نصف روز دراز کش باشم. راستش الان بعداز سه ماه حس خوبی به این ناحیه بین مقعد و واژنم ندارم و حس میکنم غیر طبیعیه حالتش... سوال اصلیم اینه که بعداز قطع شدن خونریزیم ترشحات زرد رنگ دارم که قطع نشده... رنگ ترشحاتم روی پد روزانه زرد و وقتی رو لباسمه قهوه ایه و زمانی ک ازم خارج میشه رنگش طبیعیه و شیری.. رو لباسم ک میمونه بوی خیلی بدی میگیره.. گاهی حس میکنم حالت ابکی هم داخل ترشحاتم هست. راهکاری ندارین که ترشحاتم مثل قبل عادی و سفید شه؟!علتش چیه؟!خیلی خستم کرده چون باید دائم پد بذارم و بوی بدی هم داره

یه سوال من همش شاکی ام که روز زایمان قبل از زایمانم بهم سوند وصل کردن و مثانمو فشار دادن گفتن تخلیه شه این از نظر شما درسته؟!وقتی قرار بود زایمانم طبیعی باشه چ نیازی ب سوند؟!یا نمیذاشتن از تخت بیام پایین ..
کلا روش بیمارستانو قبول نداشتم ..گرگانم.
پسرم موقع تولد دوکیلو و هشتصد گرم بود
ممنون از لطف و مهربونیتون. کانون خانوادتون گرم و پرانرژی باشه ان شاالله

پاسخ

سلام عزیزم.

از نظر لطف و دعای خیرت ممنونم و امیداورم همیشه سلامت و موفق باشی. 

عزیزم در مورد مشکل اول یعنی وضعیت ترشحاتت، بدون معاینه نمیشه نظری داد و باید در مراجعه حضوری از لحاظ عفونت بررسی بشی. 

در مورد سوند هم، معمولا در شرایطی که تشخیص داده بشه ممکنه شما نتونی مثانه ات رو کامل تخلیه کنی خصوصا مراحل پایانی زایمان، بله ممکنه از سوند استفاده بشه.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران