سن: وضعیت تاهل: تعداد فرزند: پرسش: سلام خانم خياباني بنده امپول سه ماهه زدم خيلي وحشتناك ا ...

تعداد بازدید : 158
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۴

سوال شما

سن:
وضعیت تاهل:
تعداد فرزند:
پرسش:
سلام خانم خياباني
بنده امپول سه ماهه زدم خيلي وحشتناك استرس بارداري دارم خيلي زياد اگر بخوام امپول تاثيرشو از دست بده و پريود بشم چكار بايد كنم ميشه كه پريود شم تاثيرش بره چون تازه زايمان كردم ١٢روز هم از امپول گذشته ميترسم تازه زايمان كردم حامله بشم هرچقدرم ماما ها ميگن نه نميشي استرسش منو ول نميكنه چون احساس ميكنم به دلم افتاده حامله بشم تروخدا بگين من چكار كنم تاثيرش بره پريود بشم

پاسخ

سلام عزیزم.

یعنی چی استرس بادراری داری ؟

آدم قبل اینکه روش جلوگیری شو استفاده کنه ، اول باید بهش اطمینان داشته باشه . نهایت ش ماه اول ، ییک روش جلوگیری کمکی مثل طبیعی داشته باش که خیال ت راحت تر بشه .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مهر 1399
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران