سلام ماما جان‌‌.ممنون از وقتی که میگ ...

تعداد بازدید : 62
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۵

سوال شما

سن:۳۴
وضعیت تاهل:مجرد و باکره
تعداد فرزند:ندارم
پرسش:
سلام ماما جان‌‌.ممنون از وقتی که میگذارین و سوالات رو ج میدین
من دیدم کسایی که حتی منی داخل واژنشون ریخته شده قرص اورژانسی خوردن و شما گفتین احتمال باردار نیست! اونوقت من منی روی شرتم ریخته شده و کاری به واژنم نداشت.زودم قرص اورژانسی خوردم. الکی فکرهای احمقانه میکنم. که نکنه دستم آغشته به منی بوده و مالیدم شاید😔آخه من چثه ام لاغره و واژنم خیلی داخله🤔 الکی نگرانم.
_سوال دیگه اینکه من دیدن اکثر کسایی که قرص اورژانسی خوردن سوال کردن که چرا پریودشون عقب افتاده و استرس داشتن که پریود نشدن‌! دیدم نوشتین تا ۱۴ روز بعد از مصرف قرص اورژانسی میشه پریود شد.
_اما من سوالم اینه من که قبلا مدروکسی پروژسترون میخوردم که پریودم عقب بیفته برای رفتن به سفر زیارتی .اما باز سر موقع پریود میشدم و اونا اثر نمیکرد ؛الان که قرص اورژانسی خوردم پریودم زودتر میشه یا دیرتر؟ چون استرس دارم میپرسم
_و اینکه باید حتما ۷ تا ۸ روز پریود باشیم یا ممکنه بخاطر مصرف قرص اورژانسی کمتر بشه مدتش؟ دیدم خیلی هام لک دیدن، احتمال لک بینی با مصرف این قرصها هست؟و اینکه بعد مصرف قرص شدت خونریزی در موقع پریود و رنگش هم تغییز میکنه؟
_ یک سوال دیگه نوشته بعد مصرف قرص اسهال شدید گرفتین باز مصرف کنید! من بعد مصرف قرص دوم تنسی 0.75 ببخشید یکم اسهال شدم دوبار.اما خیلی شدید نبودم. منم نخوردم.مشکلی نداره؟ بروشور قرص خوندم نگران شدم
ممنون میشم کامل جواب بدین عزیزم. کاش توی یک مقاله این نکات گفته بشه که انقدر مزاحمتون نشیم.تشکر

پاسخ

سلام عزیزم...بله اکثرا از روی ترس و اضطراب فقط قرص میخورید...
قرص اورژانسی میتونه یک بی نظمی ایجاد کنه تو سیکل تون . و ممکنه تعداد روز و رنگ و مقدار پریودتم عوض کنه . حالا بستگی داره که چه روزی از سیکل تون مصرف ش کنید. اصلا هم با قرصی که قبلا خوردی مقایسه ش نکن !
 

نه عزیزم شما نیاز به تکرار نداری .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

آذر 1398
ج ش ی د س چ پ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930