سن: ۲۷ وضعیت تاهل: متاهل تعداد فرزند:۰ پرسش: سلام و خسته نباشید من روشجلوگیریم قرص هست و ح ...

تعداد بازدید : 576
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۳/۲۳

سوال شما

سن: ۲۷
وضعیت تاهل: متاهل
تعداد فرزند:۰
پرسش:
سلام و خسته نباشید من روشجلوگیریم قرص هست و حدودا ۵ ماهی هست ک قرص ld رو هر شب میخورم و تا الان هم ب صورت منطم هرشب خوردم تا اینکه شب ۱۴ خرداد یادم رفت بخورم و دم دمای صبح معدم سردی کرد حالم بد شد چون بخاطر طردی معده حالت تهوع داشتم قرصم رو دیر تز خوردم یعنی ۱۵ خرداد حدود ساعت ۶ عصر قرص روز ۱۴ خرداد رو خوردم و مجدد ساعت ۱۲شب ۱۵ خرداد قرص همون روز رو هم خوردم یکی دو روز بعد متوجه ترشح تیره شدم، تا روز یکشنبه
۱۸ خرداد ک چون خونه نبودم شب و قرص همراهم نبود قرص روز ۱۸ خرداد رو نخوردم و فرداش یعنی ۱۹ خرداد ساعت ۱۰ صبح قرص خریدن خوردم و از دوشنبه تا من لکه بینی داشتم دیروز یعنی ۲۱ خرداد بی بی چک زدم منفی بود، و از دیروز تا الان لکه بینین شبیه پریود خیلی خفیف شده و اینم بگم ک من ب جز این دوتا بی نطمی بقیا قرصامو منطم خوردم و این لکه بینی ها رو هم ک دیدم بازم قرص خوردم .
الان سوالم اینه ک من چرا لکه بینی دارم؟
باید ب خوردن قرصم ادامه بدم آیا؟ (شنبه ۲۴ خرداد ۲۱امین قرصمو باید بخورم، و این ورق این ماهم تموم میشه)
این لکه بینی ها در روش جلوگیریم اخلال ب وجود نمیاره؟ من نمیخواگ باردار بشم توو عقدم
ممنون

پاسخ

سلام

به احتمال خیلی زیاد علت لک بینی همون دو روزی هست که قرصو با تاخیر خوردی.قرصو طبق روال همیشه ادامه بده.به تدریج باید لک بینی قطع بشه.اگه با ادمه دادن قرص و مرتب خوردنش تو سیکل بعدیت  هنوز لک بینی ادامه داشت بهتره به دکتر مراجعه کنی.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

آذر 1400
د س چ پ ج ش ی
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران