من سوزش دارم ولی نمیدونم عفونتم از چه مدلیه. من 3 سال پیش فریز کردم چندرصد ممکنه این فریز عوارض بد داشته باشه؟

تعداد بازدید : 2091
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۷

سوال شما

با سلام .اول از همه بخاطر این همه سوال که از شما میپرسم معذرت میخوام و بابت جواب به سوالم سپاسگزارم.سوالی با کد پیگیری 88378-377 از شما پرسیدم.شما فرمودید عفونت ادراری چجوری اثبات شده.هر زمان که سوزش میگرفتم ازمایش کشت ادرار انجام میدادم و جواب ازمایش مثبت بوده و با توجه به نتیجه کشت دکتر دارو میداده و حتی بعداز خوب شدن هم انتی بیوتیک با دوز کم استفاده میکردم.در ضمن من بیماری کرون دارم و ازاتیوپرین روزی یکی مصرف میکنم یه دکتر میگه باید سیستوسکوپی بشی یکی میگه برای ازاتیوپرین است و درضمن الانم تحت نظر دکتر اورولوژیست هستم که گفته بعد از هر نزدیکی نصف قرص تاوانکس بخور و چند ماه خوب بودم ولی باز سوزشم شروع شده مشکلم اینه که نمیدونم واژن است یا مجرای ادرار و ازمایشم منفی بودوفکر میکنم شاید انتی بیوتیک میخوردم و اب زیاد مصرف کردم نشون نداده .درضمن یکماه پیش برای چکاپ دکتر زنان رفتم گفت عفونت نداری ولی چون گفته بودم گاهی هنگام نزدیکی سوزش دارم گفت از ژل لوبریکانت استفاده کن ولی نمیدونم چرا کرم کلیندامایسین دادو چون من تو اینترنت خونده بودم برای کسانی که بیماری روده دارند بد است استفاده نکردم تا 10 همین ماه که پریود شدم تصمیم گرفتم تو ان زمان استفاده کردم و البته زمانی که دارو وارد واژن میشد کمی سوزش داشتم و 5 روز دارو را مصرف کردم و وبعد از 2 روز از اتمام دارو با کاندوم نزدیکی داشتم.که شانس همون شب بعد از نزدیکی قرصم تموم شده بود و نتونستم بلافاصله انتی بیوتیک بخورم و فردا ظهر خوردم و از پس فردا نزدیکی سوزشم شروع شد حالا نمیدونم ممکنه به اون دارو حساسیت داشته باشم.در ضمن من الان 4روزه نزدیکی هم نداشتم ولی بهتر نشده و 3بار هم پماد تریامسینولول ان ان قسمت خارجی بدنم استفاده کردم و 2بار هم خودمو با اب ولرم وبتادین شستم/الان به نظر شما باید برم دکتر زنان یا باز ازمایش ادرار بدم.در ضمن احساس مبهم کم در زیر دلم هم دارم.
و سوال دوم اینکه از شما پرسیدم در مورد فریز کردن چون من 3سال پیش فریز کردم و چون اطلاعاتی در این مورد نداشتم تا دکتر گفت قبول کردم و الان چون بچه ندارم خیلی نگران شدم .چندرصد ممکنه این فریز که من کردم عوارضی که گفتید بده؟







پاسخ

سلام عزیزم. خب الان میگی ازاتیوپرین میخور ی؟!!
عزیزم این دارو سیستم ایمنی ت رو ضعیف میکنه و به همین دلیل عفونت ادرار ی مکرر میگیری . یعنی این شرح حال دادنتون کشته منو !
راستش اون قدر درهم نوشتی و همه چیز رو به هم ربط دادی که متوجه نشدم...
الان مشکلت عفونت ادراره ؟ سوزش واژنه ؟ زخم دهانه رحمه ؟ چیه ؟ واسه زخم ت چه داروهایی خوردی تا حالا ؟ همون اول که فریز نمیکنن !
برچسب ها :

عفونت-واژن

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران