3 ساله که ازدواج کردم ولی هنوز باکره هستم. بعد یک سال فهمیدم که مشکل من واژینیسموسه

تعداد بازدید : 11876
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۳

سوال شما

با عرض سلام و روز بخیر
مامای بزرگوار من 3 ساله که ازدواج کردم ولی هنوز باکره هستم. بعد یک سال فهمیدم که مشکل من واژینیسموسه و بعد از مدت طولانی تعلل از طریق بارانای عزیز یک ماه هست که تمریناتم رو شروع کردم.اخرین سایزی از دیلاتور رو که استفاده میکردم هویجی بود که دور ابتدای آن 9 سانت و انتهای ان 11 به طول 10 سانت بود که داخل انگشت دستکش میکشیدم و با زدن لوبریکانت داخل واژنم میکردم. اما از سه روز پیش ذچار خارش واژن شدم که شب اول با استفاده از ژل لوبریکانت به مقدار کم تونستم اپلیکاتور رو داخل واژنم تا انتها کنم و کرم کلوترمازول 1 درصد را استفاده کنم. اما دیروز برای خاطر جمعی به پزشک مراجعه کردم که گفت چون توش پر کرمه ضمن اینکه باکره هستم با معاینه سطحی که دیده نمیشه . اما گفت من احتمال زگیل تناسلی میدم که باید نمونه برداری بشه. نمیدونم به خاطر ترس ناشی از اون بود یا اثر کرم واژن که دیشب که خواستم اپلیکاتور رو داخل کنم به هیچ عنوان نمیرفت وخیلی عذاب میکشیدم. نهایتا 2یا 3 سانت که رفته بود خالیش کردم احساس میکردم واژنم خیلی خشکه و اپلیکاتور میسوزوندش.
سوالات من:
1- امروز حال پریودی داشتم. زیر دلمم درد میکنه. با اینکه یه هفته زودتر از موعدشه. توی دستشویی هم اول یه رگه های خونی و بعدش در حد چند قطره خون دیدم. ایا پریودم یا ممکنه به خاطر استفاده از اپلیکاتور زخم شده باشم؟
2- اگه پریود باشم حالا درمان عفونتم رو چطوری ادامه بدم؟
3- من تا حالا اثری از زگیل روی ناحیه تناسلیم ندیده بودم یا تا حالا خارش زیاد یا سوزشی در اون ناحیه نداشتم. ضمن اینکه من هنوزدخترم و رابطه خاصی با همسرم نداشتم (البته دکتر گفت که از رابطه سطحی هم منتقل میشه) ولی خوب تا حالا روی الت همسرم هم چیز خاصی ندیدم. لطفا در مورد این موضوع هم راهنماییم کنین
4- با توجه به توضیحاتی که در مورد زگیل تناسلی در اینترنت خوندم و خطر ان برای سرطان دهانه رحم همسرم میگه بعد از بهبود خارشت برو پردت رو عمل کن تا بتونن نمونه برداری یا تشخیص سرطان رو انجام بدن. و تو راحت تر بتونی تمرینات واژینیسموست رو انجام بدی. ضمن اینکه من به شدت از عمل و بیهوشی و از معاینه داخلی میترسم و هیچکی غیر از شوهرم از این موضوع خبر نداره لطفا در اینمورد هم نظر خودتونو بگین.
خیلی عذر میخوام بابت توضیحات طولانیم

پاسخ

سلام عزیزم. خوش اومدی

1.دکترت چیزی دید که احتمال زگیل داد ؟ البته زگیل خارش و سوزش نداره .
پس از استفاده از اپلیکاتور و کرم داخلی و ..، ممکنه لک ببینی و طبیعی یه .
2.میتونی تو پریودی کرم بزنی .البته اگر سختته ، موردی نداره صبر کنی تا بعد پریود .
3.من اصلا نمیدونم چرا زگیل رو مطرح کردن .
4.اصلااااا...پرده ت هیچ نیازی به عمل نداره ! شما دیلاتور به اون اندازه رو داخل کردی، دیگه پرده ت هر چی بوده کم کم یا ساییده شده ، یا پارگیهای ریز برداشته و الان باز ه .چیزی که مانع نزدیکی و معاینه ت میشه ، ترس ه ، نه پرده !
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران