بهترین تمرینات تناسب اندام در بارداری

تعداد بازدید : 8612
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۶
از یوگا و پیلاتس تا شنا و پیاده روی سریع، اینجا برخی از بهترین روش ها برای فعال بودن و داشتن تناسب در طول بارداری.

تناسب اندام در بارداری

در اینجا به برخی از بهترین روش ها برای داشتن تناسب اندام در بارداری و سالم ماندن در طول دوران بارداری اشاره کردیم:

  • اجازه دهید آب از ماهیچه ها و مفاصل شما توسط برخی از کلاس های شنا یا ایروبیک آبی حمایت کند.
  • یوگا بهترین روش برای کاهش استرس و بهبود انعطاف پذیری شما می باشد.
  • سعی کنید پیاده روی سریع، آهسته دویدن یا هر ورزش هوازی دیگری رو که احساس میکنید راحت هست رو انجام دهید.
  • پیلاتس میتونه مرکز ماهیچه های شما رو تقویت کنه و به تعادل کمک میکند.
  • تمرینات توپ زایمان بهترین نوع کشش است و برای درد زایمان هم استفاده میشه.
  • دنبال کلاس های ورزش بارداری باشید. این یک روش سرگرم کننده برای تناسب اندام در بارداری و آشنایی با دیگر زنان باردار است. ببینید اگر میتونید یک کلاس ایروبیک کم تاثیر که مناسب برای زنان باردار است پیدا کنید.
  • سبک های رقص مانند باله و زومبا سرگرم کننده هستند، اما شما احتیاج دارید به اینکه حرکاتتون رو بر اساس رشد شکمتان تغییر دهید.
  • دوچرخه سواری عالی هست اگر شما یه دوچرخه سوار با اعتماد به نفس هستید، اما دوچرخه ثابت ممکنه که امن تر باشه، خصوصا که اگر شما مشکل تعادل داشته باشید.
  • باغبانی  و کارهای خانه هم بهترین راه ها برای اینکه فعالیت داشته باشید هستند، فقط بلند کردن اجسام سنگین رو به دیگران واگذار کنید.
  • حتی رابطه جنسی در بارداری هم میتونه به شما برای سوزاندن مقداری کالری کمک کنه.
منبع :
ارسال کننده :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال