چاپ این صفحه

آرشیو انجمن واژینیسموس - سال 1394 (غیر فعال است )

تعداد بازدید : 1961851
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۵

با سلام . هدف از این انجمن ، دادن آگاهی و ارائه روشهای درمانی به تمام کسانی است که این مشکل را دارند و حتی اطلاع ندارند که مشکل شان قابل حل است . اگر اطراف خودتان کسی رو می شناسید که به دلیل ترس از نزدیکی ، هنوز رابطه کامل بعد ازدواج نداشته است ، اینجا را به او معرفی کنید . 

این انجمن تحت نظر اینجانب ، اعظم خیابانی ، فوق لیسانس مامایی با شماره نظام م 30613 می باشد . تنها هدف ش شناخت و کمک به درمان این افراد است.

با تشکر . مدیر سایت .

______________________________________________

واژینیسموس چیه؟

واژینیسموس یعنی ازدواج کردی ولی هنوز باکره هستی...یعنی با وجود اینکه عاشق شوهرتی و زندگیت رو دوست داری و از همسرت لذت میبری نمیتونی دخول داشته باشی...یعنی درد و ترس شدید از نزدیکی که باعث انقباض شدید توی ورودی واژن میشه و تو نمیتونی بزاری همسرت اینکار رو انجام بده.

 

ما واژینیسموسی ها بخاطر قایم کردن مسائل زناشویی در پستوی خانه ها ضربه های زیادی خوردیم...

توی کشور ما از بیماری واژینیسموس حتی دکترها هم اطلاع چندانی ندارن و با بی اطلاعیشون ضربه های سنگینی به بیمار وارد میکنن...

همه ی ما باید تلاش کنیم تا زنان و دختران کشورمون بیشتر از این درد و رنج واژینیسموس رو نکشن..باید تلاش کنیم تا همه از وجود این بیماری و مشکل به این بزرگی که عده ی زیادی از زنان کشورمون بهش مبتلا هستن آگاه بشن...بدونن که این مشکل یه بیماریه و مثل تمام بیماری های دیگه نیاز به درمان داره...

به امید اون روز

چاپ این صفحه