چاپ این صفحه

درمان تنبلی تخمدان با حجامت

تعداد بازدید : 21773
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۲۶

سلام عزیزان،من به خاطر تنبلی تخمدان ، سیکل ماهانه ام کاملا به هم ریخته بود طوریکه بعد از 3_2ماه با آمپول پروژسترون یا قرص پریودم باز میشد،هر راهی رو هم که بگید امتحان کردم مثلا یک سال دوفاستون خوردم وقتی قطع کردم تا6ماه منظم بود ولی بعد بازم نا مرتب شد،عرق رازیانه هم خوردم اما فقط برای همون ماه جواب میداد و ماه های بعد مثل قبل میشدم .

تا اینکه کمرم رو حجامت کردم، خودمم باور نمی کنم مشکلی که اینقدر برام دردسر ساز شد و حدود 3 سال مشکل ناباروری برام ایجاد کرده ،درمانی به این سادگی داشت .

از اون ماه به بعد سیکل من کاملا منظم شد 28 روزه و یه فایده ی دیگه که داشت اینه که دیگه از کمر درد پریود خبری نیستanim2-4d564ad6

دکتر هم برای انجام آی یو آی چکاب کلی برام نوشت و هورمونام کاملا به حالت نرمال برگشته.

حجامت تقریبا 5 دقیقه طول میکشه و درد زیادی هم نداره،قبل از انجام می ترسیدم اما الان  اصلا ترسی ازش ندارم و هروقت لازم باشه دوباره بدون ترس انجام میدم، حجامت انواع مختلف داره ،تاکید میکنم منظور من اینجا حجامت کمره . می تونید تو هر شهری هستید به متخصص طب سنتی مراجعه کنید تا براتون انجام بده.

میدونم که مثل من برای درمان ناباروری کلی راه رو امتحان کردید اما بر اساس تجربه ای که کردم قول میدم با این کار می تونید درمانتون رو سرعت بدید. بخاطر اینکه با انجام حجامت خونرسانی به اون نقطه زیاد میشه و بدن شروع به ترمیم و معالجه میکنه.

موفق باشید...

چاپ این صفحه