چاپ این صفحه

اونایی که با واریکوسل خاطره دارن بیان! خخخ

تعداد بازدید : 20567
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۱۶

خب سلام! عرضم به حضورتون که بالاخره با سونوگرافی که همسر اینجانب دیروز داد کاشف به عمل اومد که ایشوووووون دچار به یک عدد واریکوسل این طور که فهمیدم خیلی خفیف هستش. بعدم تشخیص این که جراحی لازمه یا نه با دکتره که امروز عصر وقتشه. 

از کسایی که اطلاع دارن میپرسم، دوستان آیا درمان واریکوسل فقط جراحیه؟ با توجه به این که خب ما تقریبا یه سال منتظریم و خبری نشده از بچه و این که سن جفتمون هم زیاد نیست من 22 سالمه و شوهرم 24 سال. ممکنه دکتر بگه جراحی نمیخواد با دارو بخواد کیفیت اسپرمو بالا ببره؟ بعد اونطوری درجه ی واریکوسلش بالاتر نمیره و عود نمیکنه؟ چون از گفته های دکتر سونوگرافی اینطور مشخص بود که احتمالا جراحی لازم نباشه. 

ضمنا من خودم هم مشکوک به تنبلی تخمدانم ولی دکترم وقتی ازش میپرسم "خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم؟؟ میگه 50 درصد احتمالا داری" و اصلا جواب قاطع نمیده. 

+ نمیدونم چرا ولی با اینکه خبر نسبتا بدی شنیدم که همسر واریکوسل داره ولی اصلا امید و صبرمو از دست ندادم! به نظرم هنوز کلی جا داره تا بخوام ناامید بشم!! و نه اینکه بچه نخوام خیلیم دوست دارم یه عالمه بچه داشته باشم ولی زمانش زیاد فعلا مهم نیست برام. حتی شاید بهتر باشه که یه مقدار دیرتر مادر بشم.

چاپ این صفحه