چاپ این صفحه

روش های مختلف دندانپزشکی زیبایی

تعداد بازدید : 975
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۲۷

دندانپزشکی زیبایی شامل تمامی روش های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی مانند اصلاح طرح لبخند, سفید کردن دندان, ارتودنسی شفاف و نامرئی, ایمپلنت های دندانی و سایر روش ها می باشد.

 

یکی از ویژگی هایی که امروزه در افراد بسیار مشهور به چشم می خورد, لبخند زیبا و دندان های درخشان افراد می باشد. دندانپزشکی زیبایی روند بهبود ظاهر دندان ها و زیبایی لبخند افراد را به عهده دارد. اقدامات دندانپزشکی زیبایی با دندانپزشکی ترمیمی تداخلی ندارد بلکه گاها موجب رفع مشکلات دندانی نیز می شود.

بسیاری از دندانپزشکان ,دندانپزشکی ترمیمی را برای بیمارانی که دچار مشکلات دهانی و دندانی هستند , توصیه می کنند. این تکنیک به دندانپزشکی زیبایی مدرن هم پوشانی دارد و می توان از آن به عنوان ترمیم مدرن دندان یاد کرد. اگرچه دندانپزشکان می توانند روش های مختلف ترمیمی را انجام دهند, اما ممکن است تفاوتی اندک در کیفیت یک دندانپزشک زیبایی با دندانپزشک عمومی دندان وجود داشته باشد.

  • ارتودنسی شفاف و نامرئی

ارتودنسی یکی از کارآمدترین روش های پزشکی تلقی می شود که در راستای درمان بی نظمی دندان مورد استفاده قرار گرفته میشود. ارتودنسی شفاف متدی می باشد برای تراز کردن مناسب دندان ها متناسب با وضعیت فک و چهره افراد. ارتودنسی هم چنان در سایر روش های دندانپزشکی مانند ایمپلنت هم کمک می کند. و امروزه برای کاهش احساس ناراحتی از وجود سیم ها , از ارتودنسی نامرئی برای بیماران استفاده می شود.

روش های مختلف دندانپزشکی زیبایی

پیشرفت در تکنولوژی جدید دندان راه حل های بهتری برای مشکلات دهان و دندان نسبت به روش های سنتی ارائه می دهد. این پیشرفت بزرگ در علم پزشکی موجب فراهم آوردن جراحی های آرام تر, با دوام تر و کار آمد تر برای بیماران می باشد. نه تنها بیماران, بلکه دنداپزشکان نیز از این روش های غیر تهاجمی و قابل اعتماد تر بسیار استقبال کرده اند. در نتیجه می توان گفت انواع مختلفی از متدها در راستای زیبا سازی دندان های شما امروزه در دسترس می باشد.ما در ایران سئو سایت برای افزایش رتبه شما در گوگل برنامه های خاصی داریم .

منبع : جراحی زیبایی واژن

چاپ این صفحه