چاپ این صفحه

معرفی کاراکال یزد و کویر مصر ایران

تعداد بازدید : 20
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۰

معرفی کاراکال یزد و کویر مصر ایران

کویر کاراکال یزد نامی که شاید، وقتی برای اولین بار به گوشتان می خورد بسیار عجیب بنظر برسد، اما کویر کاراکال کویری در قلب کویرهای ایران زمین در حوالی شهر بافق از توابع استان یزد واقع شده است، که بدلیل وجود نوع خاصی از گربه سانان که به کاراکال مشهور است.

تور کویر کاراکال یزد تور لحظه آخری تورانا + عکس کاراکال

گربه هایی شکارچی ، که به سرعت فوق العاده ، استعداد و هوش بالایش در شکار مورد توجه و تحسین شکارچیان بوده است . در گذشته در کشورهای هند و ایران از کاراکال برای شکار پرندگان ، خرگوش و یا غزال های جوان مورد استفاده قرار می گرفت.

تور کاراکال مکانی که این روزها مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کویر دوستان با هدف سفر مسئولانه مورد استقبال قرار گرفته است ، از جذابیت های سفر به کویر کاراکال می توان به موتور سواری ، قدم زدن بر روی شن های روان ، شتر سواری ، سافاری و اقامت در اقامتگاه های سنتی اشاره کرد.

آشنایی با کویر مصر ایران

مصر نام روستایی کویری در استان اصفهان و در ۴۵ کیلومتری شهر جندق است. این روستا در مجموع حدود ۱۲۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل منحصر بفرد بودن و داشتن چشم اندازهای نفسگیرش، یکی از جذابترین جادبه های گردشگری ایران محسوب می شود به طوریکه تورهای کویر مصر، از پر فروش ترین تورهای کویرنوردی در سراسر ایران هستند. هر چقدر که کویر دوست نباشید، نمی توانید کویر مصر را ببینید و عاشق آن نشوید، دلیل این گفته را در ادامه خواهید فهمید.

تور کویر مصر با تورانا به کویر مصر سفر کنیم

روستای مصر یا تور کویر مصر روستایی کوچک از توابع شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان می باشد. این روستا در دشت کویر ایران و در ۴۵ کیلومتری شرق جندق و در ۶۰ کیلومتری شمال خور واقع شده است.

چاپ این صفحه