چاپ این صفحه

تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

تعداد بازدید : 2359
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۰

یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.

درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، زیرا امنیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری باعث شده تا به یک امر حیاتی تبدیل شود.

این نوع درب ها پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس میشود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر و رگلاژ ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.

 

ایراداتی که ممکن است برای درب ضد سرقت ایجاد شود:

  • از کار افتادن قفل درب ضد سرقت
  • ایجاد ایراد در یراق الات درب ضد سرقت
  • خراب شدن و شکستن لولای درب
  • خراب شدن و از کار افتادن مغزی درب ضد سرقت
  • ایجاد گیر و خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت و مشکل در بسته شدن ان
  • خرابی چشمی درب ضد سرقت که نیاز به تعویض دارد
  • پایین امدن کارایی دستگیره درب ضد سرقت و یا از کار افتادن ان

تیم کاری ما با  تولیدی های صاحب نام همکاری داشته و این تضمین را به شما می دهیم که کار تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت انجام  پذیرد.

لازم به ذکر است که تمامی درب های ضد سرقت در انواع مختلف توسط افراد متخصص ما تعمیر و رگلاژ می گردد.

 

  • تعویض و تعمیر قفل درب های ضد سرقت با بهترین قفل های موجود در بازار با قیمت مناسب
  • تعمیر و تعویض مغزی درب ضد سرقت
  • تعویض و تعمیر چشمی و دستگیره درب های ضد سرقت
  • رگلاژ درب ضد سرقت به گونه ای که تا مدت طولانی بدون هیچ ایرادی مورد استفاده قرار گیرد.
  • اضافه کردن لولا در صورت لزوم و همچنین تعویض لولای شکسته و یا نا کار امد.
  • تعویض و یا تعمیر یراق درب ضد سرقت
  • تعویض توپی درب ضد سرقت
  • رفع صدای درب ضد سرقت

درب هایی که تحت عنوان ضد سرقت در ایران ساخته و عرضه میشوند اگر با استاندارهای موجود و همچنین به کارگیری درست اجزای ان تولید شوند از لحاظ امنیتی در بالاترین سطح بوده و می توانید با خیال راحت ساختمان خود را ایمن نگه دارید.

نحوه تعمیر و تعویض قفل درب ضد سرقت

قفل هایی که در درب ضدسرقت به کار می روند دارای ساختار و مهندسی خاصی بوده اما این قفل ها در انواع مختلف موجود می باشند که این تفاوت ساختار در قیمت ان تاثیر گذار است و در زمان تعمیرات بنا به خواسته مشتری قفل درب ضد سرقت از تولیدی خریداری شده و برای تعویض به محل برده میشود.

در بحث تعویض قفل در ضد سرقت مهمترین بخش خارج کردن قفل خراب است که باید با احتیاط انجام شود تا اسیبی به بخش های مختلف وارد نشود و ایرادات بیشتر بعدی را به وجود نیاورد.

بعد از خارج کردن قفل درب با استفاده از پیچ بند نوبت به رگلاژ یراق می رسد و پس از ان قفل جدید جای گذاری شده و پیچ میشود.

یکی از مهمترین عواملی که سبب میشود تا تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت در اسرع وقت انجام شود بحث کارایی ان است زیرا این نوع درب ها به گونه ساختاردهی شده اند که در صورت از کار افتادن قفل و یا مغزی درب در بحث امنیتی دچار مشکل میشود.

قیمت تعمیر درب ضدسرقت بر اساس نوع درب و همچنین نوع قفلی که مشتری انتخاب می کند متغیر است ، زیرا قیمت قفل درب ضد سرقت ترک با قیمت درب ضد سرقت چینی متفاوت است.

تمامی درب های ضد سرقت توسط تیم کاری ما تعمیر و رگلاژ می گردنند از جمله:

  • تعمیر درب ضد سرقت ترک
  • تعمیر درب ضد سرقت ایرانی
  • تعمیر درب ضد سرقت چینی

تعمیرات پنجره upvc با تعمیرات پنجره الومینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو اشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است، در بخش تفاوت پنجره upvc و الومینیوم این موارد را مورد بررسی قرار دادیم.

زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره  و شیشه دوجداره را  جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.

 

همان طور که در قسمت های مختلف توضیح دادیم پنجره دوجداره از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک برای انجام وظیفه ای  طراحی و ساخته شده است اما تمامی این قطعات باید موازی و به طور دقیق تنظیم شوند تا پنجره دوجداره به خوبی کار کند و استحکام کافی را داشته باشد.

مسئله ی دیگری که وجود دارد این است که اگر افراد خود اقدام به تعمیر پنجره دو جداره upvc و الومینیوم کنند ممکن است پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل شود و حتی در مواردی لولای لنگه شکسته و می افتد که هزینه های سنگینی را به وجود می اورد.

تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم را جدی بگیرید و در اولین فرصت با تعمیرکار معتبر تماس بگیرید تا از ایرادات بعدی جلوگیری کنید.

خیلی جالب است که عده ای از مردم حتی در کلان شهرها در زمستان از نایلون و پتو برای عایق بندی پنجره های قدیمی و یا حتی دوجداره استفاده می کنند و به دلیل اگاهی کمی که از پنجره های دوجداره دارند دنبال راه حل های درست نمی گردند در حالی که اساس پنجره دوجداره عایق بندی و درزگیری و بهینه سازی حرارت و دمای منازل و ساختمان ها است و به راحتی و صرف هزینه اندک می توان تمامی ایرادات را برطرف کرده و علاوه بر کاهش هزینه های جاری ، جای اسایش و ارامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

چاپ این صفحه