چاپ این صفحه

استفاده از آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل

تعداد بازدید : 992
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۰


در سال های اخیر موضوع دکوراسیون داخلی در صنعت معماری اهمیت ویژه ای یافته است و معماران داخلی و طراحان دکوراسیون، پیوسته در تلاش برای ایجاد طرح های جدید دکوری در ساختمان های جدید هستند. یکی از ایده های خلاقانه و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، استفاده از آینه کاری است. آینه های دکوری از گذشته تا امروز در منازل سنتی و مدرن مورد استفاده قرار گرفته اند و در انواع طرح های متفاوت قابل اجرا و نصب هستند.
آینه های دکوراتیو در زیباسازی فضای منزل نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و باعث جذاب شدن و شیک شدن دکوراسیون منزل می شوند. از ویژگی های منحصر به فرد آینه می توان به انعکاس نور اشاره کرد. بازتاب نور، فضای منزل را روشن تر نشان می دهد و نمایی دکوراتیو به جلوه منزل می بخشد. 
استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن آن فضا می شود. اگر آینه در مکان مناسبی از منزل نصب شود و زاویه انعکاس نور برای آن فراهم باشد، حس روشنایی بیشتری در فضا ایجاد می شود. با اضافه نمودن یک یا چند آینه دکوری با طرح های متفاوت به فضای اتاق، می توان میزان بازتاب نور را چندین برابر کرد. آینه های دکوراتیو ارزش معماری منزل را بالا می برند و همه چیز را زیباتر جلوه می دهند. با رعایت اصول آینه کاری در طراحی داخلی منزل می توان فضا را چند برابر بزرگتر جلوه داد.
آینه دکوری در انواع متفاوت در دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون مورد نظر در فضا نصب می شود. 

نمونه هایی از جدیدترین و مدرن ترین آینه های دکوراتیو، که می توانید از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید، را در این قسمت مشاهده کنید. برای سفارش انواع مدل های آینه های دکوراتیو مورد استفاده در دکوراسیون منزل با اردلان گلس تماس بگیرید.

 

چاپ این صفحه