چاپ این صفحه

سئو24 ارائه دهنده خدمات حرفه ای بهینه سازی سایت

تعداد بازدید : 3300
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۱

سئو24 ارائه دهنده خدمات حرفه ای بهینه سازی سایت

در دنیای امروز حتی اگر وب سایتی از لحاظ طراحی گرافیک، امنیت، سرعت، محتوا و... بهترین سایت اینترنتی باشد اما بیننده‌ای نداشته‌باشد، این سایت ارزشی نخواهد داشت. امروزه اکثر استفاده‌کنندگان اینترنت از طریق موتورهای جستجوگر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند و ارتقا رتبه سایت در گوگل به معنای افزایش بازدید سایت و افزایش فروش آن خواهد بود. به همین جهت اکثر مدیران کسب و کارهای اینترنتی به اهمیت SEO و بهینه سازی سایت واقف هستند.

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که گستره‌ی بزرگی از فعالیت‌های مختلف را در برمی‌گیرد. برخی این فعالیت‌ها را با نام بهبود رنکینگ سایت می‌شناسند و برخی دیگر عبارت ارتقا رتبه سایت را استفاده می‌کنند. این در حالیست که تلفظ صحیح این عبارت اس ای او معادل "بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو" است.

شما می‌توانید برای کسب نتیجه در موتورهای جستجو از دو روش استفاده کنید:

  • تبلیغات در گوگل: روش اول این است که با پرداخت مبلغی به موتور جستجوی مورد نظر (به عنوان مثال گوگل) لینک سایت خود را به ازای جستجوی کلمات خاص در آن قرار دهید. در این روش شما باید مبلغ هنگفتی را پرداخت کنید به این ترتیب که به ازا هر کلیک که از طرف کاربران انجام می‌شود از حساب شما مبلغی کسر می‌شود.
  • سئو و بهینه سازی سایت: شما سایت خود را برای کلمات خاص بهینه‌ سازی می‌کنید تا در 10 نتیجه اول موتور جستجو قرار گیرد. در این روش شما مانند روش اول بازدید کننده خواهید داشت (برای مشاهده آمار دقیق به بخش مقالات مراجعه کنید) و با پرداخت مبلغی بسیار کمتر آن هم تنها برای یک بار بازدیدکننده زیادی را به سایت خود هدایت می‌کنید.

بهینه سازی وب سایت فرآیندی بسیار ارزشمند است که باعث افزایش قابل توجه بینندگان وبسایت خواهد شد. از طرفی به دلیل اینکه کسانی که به دنبال اطلاعات مورد نظر می‌گردند به سایت شما هدایت خواهند شد، بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روش‌ها از قبیل تبلیغ در روزنامه، سایت‌های تبلیغاتی یا تبلیغ از طریق پست الکترونیک داراست.
همچنین به دلیل اینکه کاربر مورد نظر دقیقا به دنبال محصول یا خدماتی است که شما سایت خود را برای آن بهینه سازی کرده‌اید در این روش شما کاربران هدفمند را به سایت خود راهنمایی می‌کنید و در واقع بالاترین بازدهی را به ازای بازدیدکنندگان سایت خواهید داشت.

طراحی سایت بدون سئو، مثل برگزاری مهمانی بدون دعوت کردن مهمان است!

وب سایت‌هایی که بازدید مناسبی از طریق گوگل ندارند، نمی‌توانند ارزش زیادی برای صاحبان خود ایجاد کنند. وب سایت بدون بیننده بازدهی مناسبی ایجاد نخواهد کرد و عملا فایده‌ای ندارد. از طرف دیگر، بهبود رتبه سایت در عبارات کلیدی مرتبط باعث می‌شود که افرادی به سمت سایت شما مراجعه کنند که به دنبال خرید محصول یا خدمات شما هستند و بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را نسبت به تمام روش‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی دارد.
از طرف دیگر، انجام خدمات بهینه سازی سایت شامل دو بخش می‌شود: سئو سفید و سیاه. سئو سفید شامل عواملی است که گوگل رسما اعلام کرده از آنها حمایت می‌کند، مانند تولید محتوای مفید برای کاربران، بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت سایت و... و سئو سیاه شامل مواردی است که از طریق انجام کارهای اسپم و مخرب باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می‌شوند. در نظر داشته باشید که روش‌های اسپم و غیر استاندارد یا همان سیاه، موقت هستند و در درازمدت جوابگو نخواهند بود و در مقابل آن SEO سفید قرار دارد که گرچه زمان بیشتری برای کسب نتیجه خواهد داشت اما شما نتیجه‌ای مناسب و درازمدت خواهید گرفت و نه تنها ورودی خود از گوگل را افزایش می‌دهید بلکه حس بهتری نیز در مخاطب ایجاد خواهید کرد و به ارزش کسب و کار خود می‌افزایید.

بهبود رتبه سایت به صورت حرفه ای توسط سئو 24

ما در مجموعه سئو24 با تجربه بسیار بالایی که در این زمینه داریم، به خوبی می‌دانیم که هدف هر مجموعه از بهینه سازی سایت چیست و همچنین نیازهای مخاطب و جستجوهایی که انجام میشود بر چه اساسی شکل میگیرد. برخی از مشتریان ما به دنبال افزایش ورودی سایت هستند و ترافیک بیشتر از گوگل مدنظرشان هست، از جمله اینگونه مشتریان میتوان به وب سایتهای خبری اشاره کرد، همچنین عدهای دیگر به دنبال افزایش فروش هستند، برای اینگونه پروژهها هدف اصلی فروش است نه رتبه گرفتن در یک کلمه کلیدی خاص! به همین دلیل ما راهکارها و فرآیندهایی را استخراج می‌کنیم که بر آن اساس بتوانیم فروش بیشتری برای مشتری ایجاد کنیم و نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهیم.

در واقع سفارش سئو هزینه نیست، بلکه نوعی از سرمایه‌گذاری است که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را به همراه دارد، به‌خصوص اگر مشاور شما در این زمینه دانش و تجربه کافی را داشته باشد و بر اساس نیازهای شما، راهکار و استراتژی‌های مناسب را طراحی کند. در پروژه‌هایی که هدف از انجام خدمات بهینه سازی، فروش بیشتر است، ما با طبقه بندی کلمات کلیدی و ایجاد استراتژی محتوایی مخاطب را به سمت شما هدایت می‌کنیم و آن را جذب و تبدیل به مشتری خواهیم کرد و برای تمام مراحل قیف بازاریابی اینترنتی برنامه‌ای مشخص و حرفه‌ای داریم.

خدمات سئو 24 شامل چه مواردی می شود؟

افراد و شرکت‌هایی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت می‌کنند، روش‌های مختلفی برای بهبود رتبه سایت مشتریان در گوگل دارند. خدمات بهینه سازی سایت با توجه به نوع قرارداد و توافقی که بین مشتری و مجری طرح انجام می‌شود صورت می‌گیرد و شرکت‌های فعال در این حوزه از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کنند. روش کاری که سئو 24 دنبال می‌کند علاوه بر اینکه بر اساس رتبه‌بندی بلندمدت و موثر برای مشتریان است، مطابق با قوانین و استانداردهای گوگل انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که رتبه‌های گوگل همواره در حال تغییر هستند و الگوریتم‌ها نیز در طول زمان تغییر می‌کنند به همین جهت شرکت‌ها یا افرادی که به شما قول 100% گرفتن نتیجه بر اساس رتبه خاص در زمان خاص و مشخص را می‌دهند، بر اساس الگوها و قوانین گوگل نیست!
در دنیای امروز خدمات سئو بر اساس بهبود تجربه کاربری، تولید محتوای مناسب، بهینه سازی نرخ تبدیل و کاهش نرخ پرش کاربران، افزایش سرعت لود سایت، تحلیل نیازهای مخاطب و... انجام می‌شود و روش های قدیمی در این حوزه که صرفا بر اساس لینک سازی بودند منسوخ شده‌اند و دیگر جواب نمی‌دهند. بنابراین در زمان مذاکره با شرکت سئو بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید و انتظاری که از خدمات بهینه سازی سایت دارید بر اساس واقعیت‌هایی باشد که در گوگل اتفاق می‌افتد و به این موضوع واقف باشید که هیچ شخص یا شرکتی نمی‌تواند قول دریافت رتبه مشخصی در گوگل در زمان کوتاه را به شما بدهد.

چگونه در صفحه اول گوگل رتبه داشته باشیم؟

هر سایتی اگر به درستی برنامه‌نویسی شده باشد و استانداردهای اولیه‌ی گوگل در آن رعایت شده باشد به ازای عبارات مرتبط به زمینه‌ی کاری در نتایج گوگل دیده می‌شود، اما اینکه یک سایت به جایگاه خوبی در صفحه اول گوگل دست پیدا کند نیازمند اقداماتی است که تنها متخصصین سئو می‌توانند آنها را پیاده سازی کنند.

رنکینگ سایت به عوامل زیادی بستگی دارد، بسته به پارامترهای مختلفی گوگل به هر سایت رتبه‌ای را اختصاص می‌دهد. اگر هنوز نمی‌دانید نسبت به این پارامترها سایت شما چه امتیازی دارد پیشنهاد می‌کنیم حتما جهت تحلیل اولیه سایت خود در خصوص استانداردسازی اقدام کنید. تیم ما در راستای بهبود رتبه سایت در زمینه های مختلف کاری آنها را به صورت تخصصی تحلیل می‌کند.

همانطور که گوگل در مقالات منتشر شده‌ی خود اذعان داشته هرگز نمی‌توانیم رتبه به خصوصی را در نتایج آن تضمین کنیم، با این حال اخذ رتبه در صفحه اول گوگل با توجه به استانداردهای اعلام شده از طرف موتور جستجوگر حتی در زمینه کاری‌های پر رقابت دور از ذهن نیست.

اگر هنوز برای ارتقا رتبه سایت خود اقدامی نکرده اید پیشنهاد می کنیم بیشتر از این زمان را از دست ندهید.

چرا باید سئو24 را انتخاب کنیم؟

مجموعه‌ی ما از سال 1385 در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت فعالیت می‌کند، تجربه ما در این زمینه باعث شده که بتوانیم خدمات حرفه‌ای و بی‌نظیری به مشتریان خود ارائه دهیم. سئو ۲۴ زیرمجموعه وب۲۴ است که یکی از برندهای شناخته شده در زمینه ارتقا رتبه و طراحی سایت است. ما در مجموعه سئو 24 تجربه همکاری با بسیاری از سایت‌های بزرگ ایران را داشته‌ایم و راهکارها و استراتژی‌های خاص برای سایت‌های خبری، سایت‌های گردشگری، سایت‌های نیازمندی، وب سایت‌های صنعتی و سایت‌های خاص داریم.

همچنین بر اساس شناختی که از مخاطب کسب و کار شما و تحلیل رقبا به‌دست می‌آوریم، استراتژی ارتقا رتبه سایت و بهینه سازی سایت حرفه‌ای را برای شما طراحی می‌کنیم. پکیج‌های سئو24 بر اساس تحلیل رقبا و بهبود فاکتورهای صفحه اول گوگل برنامه‌ریزی شده‌است و نهایتا باعث می‌شود ترافیک هدفمند سایت افزایش پیدا کند.
ما در مجموعه سئو 24 به اهمیت کلیه فرآیندهای بازاریابی اینترنتی واقف هستیم و بر اساس همین موضوع بهترین استراتژی‌ها در جهت افزایش بازدید سایت و بهبود نرخ تبدیل سایت انجام خواهد شد و بازدهی بسیار مناسبی را از طریق موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد و سهم بازار مناسبی از طریق گوگل خواهید داشت. به همین دلیل است که پکیج‌های هدفمند سئو24 باعث می‌شوند که بهترین بازدهی را در بستر اینترنت داشته باشید. مشتریان موفق و شاد ما گواه این موضوع هستند، کارشناسان ما بهترین پیشنهادات را بر اساس اهداف شما، وضعیت شما در بازار رقابتی و نحوه تفکر مخاطب به شما خواهند داد. بنابراین اگر به دنبال بهبود وضعیت سایت خود در گوگل هستید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع:

https://www.seo24.ir

چاپ این صفحه