چاپ این صفحه

انجمن شناخت و درمان واژینیسموس ماماسایت سال 99

تعداد بازدید : 191567
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۳

سلام. خوش امدیدanim2-bunnyearsmiley

حتما قبل از شروع کار، برای خواندن مطالب آموزشی و قوانین انجمن درمان واژینیسموس ماماسایت اینجا کلیک کنید و همه مطالب رو بخونید.

 

حالا که قوانین انجمن را خوانده اید ، شروع کنید به خواندن مطالب اینجا(همین صفحه). و بعدش که متوجه شدید قضیه از چه قرار است ، به صفحه ی آخر همین تاپیک بروید و شرح حال خودتان رو بنویسید و خودتون رو معرفی کنید  و از دوستان طلب یاری کنید.اینجا باید گزارش تمرین بدین و اگر مشکلی در زمینه تمرینات  داشتید سوال کنید.دوستان مشکل مشابه شما دارند و تا جایی که بتونن به طور تجربی کمک تون میکنن.

معرفی اینجانب ،درمانگر ماماسایت  :

اعظم خیابانی - فوق لیسانس مامایی (بهداشت جنسی و باروری) از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

شماره نظام - م  30613

 

دارای بالاترین آمار درمان واژینیسموس در کشور . در سریعترین زمان ممکن. بدون جراحی و تزریق !

مشاوره مامایی تلفنی :    با تلفن ثابت.بدون کد :  9099070533

شماره مطب جهت مشاوره  و درمان حضوری  44022005

 

____________________________________________________________________

دوستان تازه وارد ، این انجمن با نظارت من و توسط دوستانی که خودشون همینجا و با روش ماماسایت درمان شدند، اداره میشه .شما هر روز اینجا سر بزنید و گزارش پیشرفت تون رو بنویسید تا بچه ها کمک تون کنند. در واقع به نوعی گروه درمانی هست .

 این خدمات اینجا رایگان هستش 

_________________________________________

واژینیسموس به زبان ساده

ترس از دخول

ترس از نزدیکی

عدم موفقیت در نزدیکی

(واژینیسموس اولیه )

یعنی اینکه ازدواج کردی ولی هنوز دختر باکره هستی، یعنی از نظر جنسی در معاشقه با همسرت تحریک میشی ولی به محض اینکه میخواد رابطه تون کامل بشه بدنت منقبض میشه و گاهی حتی پاهات شروع به لرزیدن میکنه و در شدیدترین حالت می تونه نزدیکی و دخول و غیر ممکن کنه و منجر به درد شدید بشه. در برخی موارد نوع واژینیسموس به حدی شدید هست که زن از ترس اینکه ممکنه معاشقه به دخول ختم بشه هیچ لذتی از معاشقه نمیبره و اصلا تحریک نمیشه و این انقباض به حدی شدیده که باعث بسته شدن خودبخود پاها و انقباض شدید تمام بدن، افزایش ضربان قلب ، تنفس و افت فشار خون خواهید شد. بستگي به شدت بيماري علائم متفاوت هست، در برخي از خانمها كه شدت بيماري كمتر هست دخول صورت ميگيره اما با درد و سوزش همراه هست.

 

توجه : افراد واژینیسموسی هیچ مشکلی از نظر پرده بکارت و آناتومی واژن ندارند. فقط ترس و انقباض و اسپاسم عضلاتشون مشکل شون رو ایجاد میکنه .

 

خوشحاليم و خدارو شاكريم كه در تاپيكهای  قبلی،  در مدت جهار سال  فعاليت انجمن درمان واژينيسموس ماماسايت ، حدود 600 نفر (فقط کاربر مستقیم ) درمان شدند.خوانندگان خاموش و مراجعین محترم هم که جای خود.

باشد كه هيچ زوجي از اين بيماري در رنج و عذاب نباشد.

چاپ این صفحه