چاپ این صفحه

تونر هیالرونیک اسید چیست ؟

تعداد بازدید : 688
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۲

تونر و پاک کننده صورت هیالورونیک اسید BIOAQUA

تونر تقویت کننده مرطوب کننده BioAqua Hyaluronic یک تونر مرطوب کننده اسید هیالورونیک است. کاملاً مرطوب ، جوانسازی پوست ، محافظت در برابر پوسته پوسته شدن ، پژمردگی و پیری زودرس

عناصر فعال گلیسرول این جزء به طور فعال پوست را نرم و مرطوب می کند ، ناخالصی ها را حل می کند و ترشح سبوم را کنترل می کند. نیاسینامید Niacinamide رنگدانه را روشن تر می کند ، باعث تسویه یکنواختی پوست می شود ، باعث بهبود رنگ پوست می شود و به صاف و درخشندگی کمک می کند. همچنین با افزایش عملکرد سد سلولی ، در برابر تأثیرات مضر محافظت می کند.

عصاره هماملیس. این مؤلفه حاوی تانن ها است که خاصیت قابض بر روی پوست دارند ، روغنی اضافی را کاهش داده و فرآیندهای بازسازی را سرعت می بخشند. نمک اسید هیالورونیک. این ماده دارای خواص مشابه اسید هیالورونیک است ، اما وزن مولکولی کمتری دارد ، به همین دلیل می تواند به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و آن را در سطح سلولی مرطوب کند. عصاره جو دوسر این ماده سطح پوست را تقویت می کند ، منعکس کننده فشار رادیکال های آزاد اکسیژن است و خاصیت پوششی و قابض دارد.

مزایای استفاده سودآوری. فقط یک قطره تونر برای انجام یک روش مرطوب کننده کافی است و آن را به یک کاربرد عملی و اقتصادی تبدیل می کند. تطبیق پذیری. از آنجایی که تونر فقط دارای اجزای قابل اعتماد و اثبات شده است ، کاملاً بی خطر و ضد حساسیت است ، بنابراین برای هر نوع پوستی مناسب است. بهره وری. استفاده منظم از تونر باعث می شود پوست مرطوب تر ، نرم تر ، تمیز تر ، حتی تون و سالم تر شود.

تونر پاک کننده هیالورونیک اسید با نفوذ در عمق لایه های های زیرین پوست سلول های مرده ی آن ها را بازیابی می کند. آن ها رو مجبور به فعالیت مجدد می کند و در شرایطی که دیگر امیدی به فعالیت آن ها نباشد لایه برداری می کند و لایه های مرده را از بین می برد تا پسوت بتواند نفس بکشد و لایه جدید ایجاد کند .

البته این سرم هیالورونیک اسید کلاژن سازی هم دستور کار خود دارد و به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند تا پیری پوست شما و افتادگی آن را از بین ببرد و شادابی را به صورت شما هدیه دهد .

جوانساز تخصصی لایه های پوست
  • ضد پیری و افتادگی در سنین بالا
  • مرطوب کننده
  • شاداب کننده و درخشندگی بخش
  • لیفتینگ لای های روی پوست
  • ضد لک
  • ضد چین و چروک
  • کلاژن سازی کامل در زیر پوست
  • آبرسانی به نواحی خشک پوست صورت
توضیحات کلی :

هیالورنیک اسید چیست : در واقع، سلول های لایه های مختلف پوست ما بطور طبیعی و اورگانیک هیالورونیک اسید تولید می کنند تا با تولید و حضور آن رطوبت پوست به اندازه کافی حفظ شود. ولی به دلایل مختلف مانند افزایش سن و یا عوامل طبیعی محیط، به تدریج از تولید این ماده کاسته شده و مقدار آن کاهش می یابد و نمودار آن روند نزولی پیدا می کند .  کمبود اسید هیالورونیک مضرات فراوانی دارد که برای مثال می توان به حساسیت،بافت ناهمگون ، خطوط ریز دور چشم و پیشانی، کاهش درخشندگی اشاره کرد .

نکاتی درباره ماده هیالورونیک اسید :

  1. اگر سطح پوست صورت شما به مقدار لازم هیدراته شود، احساس خوشایند نرمی و راحتی خواهید کرد و زیبا تر و بهتر دیده خواهید شد .
  2. زمانی که پوست به اندازه کافی هیدراته است، خطوط ریز و چین و چروک ها و حتی اسکار های عمیق نیز از بین می روند و ناپدید می شوند . پس تونر پاک کننده هیالورنیک اسید یک ترکیب ایده آل برای آن دسته از کسانی است که پوستی با لطافت بالا و با طراوت جوانی میخواهند .
  3. این ترکیب اثر بی نظیر و بی مانندی روی پوست صورت همه ی افراد دارد به طوری که کارشناس زیبایی سر کار خانم دیا فولی می گوید: “اسید هیالورونیک برای هر نوع پوستی موثر است، حتی پوست حساس و شکننده و همینطور افراد دارای پوست چرب در ناحیه صورت”.
  4. تحقیقات و پروژه های انجام شده در چند سال اخیر نشان می دهند که اسید هیالورونیک علاوه بر دیگر خواصی که در خود جای داده است خصلت آنتی اکسیدانی هم دارد و می ‌تواند یک سپر حفاظت کننده و مقاوم در مقابل مواد مضر مانند رادیکال های آزاد ایجاد کرده تا تحت تاثیر آن قرار نگیرند.

مزایای هیالورنیک اسید :

  • تقویت لایه های پوست و ایجاد پوستی نرم

  •  هیالورونیک اسید یه التیام دهنده زخم فوق العاده است

  • تسکین و آرام نمودن درد مفصلی و بسیار مناسب برای استخوان ها

  •  آرام کردن نشانه های رفلاکس اسید

  • برطرف نمودن خشکی و و سیاهی دور چشم

  • قوت بخشی به استحکام استخوان

در نتیجه :

تونر پاک کننده هیالورونیک اسید علاوه بر بستن منافذ باز پوست و چربی ها و لیپید ها و انواع آلودگی های طبیعی و غیر طبیعی به جوانسازی و لیفتینگ پوست نیز کمک شایانی می کند و به شما پوستی نرم و درخشان و مرطوب هدیه می دهد .

این تونر می تواند لک ها و علائم زائد پوستی رو صورت شما را نیز از بین ببرد و با از بین بردن چین و چروک ها شما را زیباتر و جذاب تر می کند تا بتوانید با اعتماد به نفس بالا در جامعه حضور یابید و از زیبایی پوست صورت خود لذت ببرید .

شما می توانید تونر پاک کننده هیالورنیک اسید BioAqua را از فروسگاه اینترنی سیتاشاپ با تخفیف ویژه خریداری بفرمایید و درب منزل آن را تحویل بگیرید و اقدام به استفاده کنید و آن لذت ببرید .

 

چاپ این صفحه