چاپ این صفحه

دستگاه اسپری وک چگونه کار می کند؟

تعداد بازدید : 536
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۴

 

طراحی این دستگاه بر پایه شست و شوی سطوح مذکور است و در نتیجه شست و شوی بهتر و کامل تری خواهد داشت. از طرف دیگر ، توان مانور بالا و آسانی استفاده و نگه داری وک ، این دستگاه را به ابزار بسیار کارآمد و مؤثری برای خانه و محیط کار تبدیل کرده است.

دستگاه اسپری وک مخازن جداگانه ای برای نگهداری محلول شوینده و آب کثیف دارد. در نتیجه هنگام شست شوی سطوح ، همیشه آب تمیز مصرف شده و آلودگی دوباره به چرخه شست و شو برنمی گردد. هنگام مکش دستگاه ، آب و همین طور آلودگی ها جمع می شوند. به همین خاطر مخزن آب کثیف به طور معمول ظرفیت بیشتری نسبت به مخزن آب تمیز دارد.

این دستگاه چهار چرخ دارد که باعث می شود به آسانی حرکت کرده و جا به جا شود. سیستم خلاقانه و طراحی کاربردی اسپری وک برای شست و شو و خشک کردن سطوح مختلف ، کاهش مصرف آب و مواد شوینده را به همراه دارد. در واقع این دستگاه با محیط زیست هم سازگار است.

دستگاه وک چه کاربرد هایی در خانه و محل کار دارد؟

تمیز کردن ظاهری کف پوش هایی مانند فرش و موکت ، همین طور مبلمان ، صندلی خودرو و سطوحی مانند این ها با جاروبرقی راحت است ، اما برای از بین بردن لکه ها و آلودگی های عمیق ، باید سراغ  دستگاه اسپری وک برویم.

شست و شوی سطوح باید طوری باشد که آسیبی به الیاف و مواد تشکیل دهنده آن نزند. از طرف دیگر باید در صرف وقت و مصرف انرژی هم صرفه جویی شود. این ها از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه به جای وسایل سنتی شست و شو هستند.

دستگاه وک انتخاب مؤثر و ایمنی برای شست و شوی سطوح پارچه ای و چرمی در فرش ، داخل خودرو ، دیوار های خانه و محل کار ، کف پوش ها و غیره است. این دستگاه برای شست و شوی سطوح سنگی و سرامیکی به مقدار کم هم کارایی زیادی دارد.

دامنه کاربرد های دستگاه وک بسیار گسترده است. وک در خانه ، ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری و حتی صنعتی هم استفاده می شود. در خانه برای شست و شوی آسان و سریع انواع کف پوش ، اعم از موکت ، فرش ، پارکت ، دیوار های قابل شست و شو ، مبلمان پارچه ای و چرمی ، و همین طور نقاط گوشه که دسترسی به آن ها دشوار است ، به کار می رود.

یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های دستگاه اسپری وک در کارواش هاست. این دستگاه همه سطوح داخلی خودرو ، اعم از صندلی ها ، داشبورد ، زیرپایی ، سقف و غیره را به راحتی شسته و تمیز می کند. اگر به کارواش دسترسی ندارید هم می توانید با تهیه دستگاه وک ، گاراژ خانه خود را تبدیل به کارواش تمام عیاری برای خودرویتان کنید.

در سالن های همایش ساختمان های اداری هم موکت و سطح صندلی ها را می توان به راحتی با این دستگاه شسته و تمیز کرد. نازل روی این دستگاه و لوازم جانبی آن ، نظافت فضا های محدود و کم عرض مانند راهرو های باریک در ساختمان ها را هم ممکن می کنند.

استفاده از دستگاه اسپری وک برای شست و شوی موکت

موکت و فرش خانه ، خیلی زود لک می گیرند و کثیف می شوند. دستگاه وک این امکان را به شما می دهد که موکت و فرش خانه تان را به سرعت و آسان تمیز کنید. لکه گیری و خشک کردن سطوح کف پوش هم از سایر امکانات این دستگاه هاست.

با این تهیه دستگاه دیگر نیازی نیست موکت و فرش را از خانه بیرون ببرید ، بلکه بدون جابه جایی ، هزینه های اضافی و سختی ، می توانید آن ها را در همان جایی که پهن کرده اید ، بشویید و لکه گیری کنید. این دستگاه آب و محلول شوینده اضافی را هم مکیده و سطح را به طور کامل خشک می کند.

 

چاپ این صفحه