چاپ این صفحه

مامانهای گل به نظر شما بهترین مارک پوشک چیه؟

تعداد بازدید : 2496
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۰

بهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالا

خرید ارزان پوشک مای بیبی

 

بهترین مارک پوشک بچه، موضوعی است که برای مادرها و پدرها اهمیت بالایی دارد. پوشک بچه از ضروریات و امکانات بهداشتی بچه هاست که تا زمانی که بچه بتواند کنترل ارادی بر دفع ادرار و مدفوع خود داشته باشد همواره مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که در طول شبانه روز به طور پیوسته برای بچه ها  از پوشک بچه استفاده می شود، پس ضروری به نظر می رسد که بهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالا را که در بازار موجود است انتخاب و خریداری کنید. همه پدر و مادرها مرتب از برخی اطرافیانشان که دارای بچه های کوچک هستند سوال هایی از این قبیل می پرسند: بهترین مارک پوشک بچه چیه؟ پوشک بچه ایرانی خوبه یا خارجی؟ پوشک مارک خوب را از کجا بخرم؟ و سوال های مشابه بسیار زیاد دیگری.

بهترین مارک پوشک بچه

بهترین مارک پوشک بچه

بهترین مارک پوشک بچه کدام است؟

با توجه به اینکه پوست بدن بچه ها بسیار لطیف و آسیب پذیر است و همچنین به علت اینکه پوشک به هیچ عنوان نباید مانع از فعالیت ها و بازی های بچه ها در طول شبانه روز شود، باید سعی کنید تا بهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالا را شناسایی و انتخاب کنید. به هر حال حساسیت پوست بچه ها کاملا با هم متفاوت است و به همین دلیل نمی توان با اطمینان گفت پوشکی که برای یک کودک یا نوزاد کاملا مناسب و بدون ایجاد هیچ مشکلی بوده است حتما برای کودک شما نیز به همین میزان مناسب خواهد بود. کاملا بالعکس، ممکن است پوشکی که پدر و مادری کاملا از آن راضی هستند و کودک آن ها بدون مشکل از آن استفاده می کند موجب آزار پوست فرزند شما شود. به همین علت است که گاهی نظر مادر و پدرها در مورد یک مارک پوشک کاملا متفاوت و حتی گاهی متناقض است. در ضمن به یاد داشته باشید که حتی اگر از بهترین مارک پوشک بچه با جذبب فوق العاده بالا نیز استفاده می کنید، نباید از یک پوشک برای ساعات طولانی استفاده شود زیرا این موضوع باعث ایجاد سوختگی و عفونت و اذیت شدن بچه ها می شود.

بهترین مارک پوشک بچه

بهترین مارک پوشک بچه

بهترین مارک پوشک با جذب فوق العاده بالا برای نوزاد تازه متولد شده

اندازه پوشک، روی بسته بندی آن درج شده است. برای مثال روی بسته بندی پوشک بچه نوشته شه سایز یک مناسب بچه های سه تا شش کیلو و … با توجه به این محدوده بندی وزن ها، شما می توانید بهترین سایز پوشک بچه را که مناسب کودک شما باشد انتخاب و خریداری کنید. باید به این نکته اساسی توجه داشته باشید که سایز پوشک بچه باید کاملا مناسب و اندازه باشد در غیر این صورت به علت کوچک و یا بزرگ بودن پوشک بچه احساس راحتی نمی کند. و حتی ممکن است پوشک با سایز غیر استاندارد نتواند به طور کامل مانع خروج ادرار و مدفوع کودک شود. در انتخاب بهترین مارک پوشک برای نوزاد باید کاملا به این موضوع توجه داشته باشید. همچنین پوست نوزاد نیز بسیار لطیف و فوق العاده حساس است پس لازم است که حتما از پوشک های استاندارد و کاملا بهداشتی استفاده کنید.

پوشک بچه با جذب بالا

پوشک بچه با جذب بالا

بهترین مارک پوشک ایرانی کدام است؟

پوشک های ساخت ایران بسیار متنوع و متعدد هستند. برخی از این پوشک ها واقعا در فهرست بهترین مارک پوشک بچه با قدرت جذب فوق العاده بالا قرار می گیرند. این مارک ها توانسته اند رضایت و تمایل به خرید مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند. و حتی در مواردی از رقبای خارجی خود نیز پیشی گرفته اند. در این جا تعدادی از مارک های ایرانی خوب پوشک بچه معرفی می شوند و توضیحات مختصری نیز در مورد هر یک از آن ها داده می شود.

1- پوشک بچه مرسی (Merci): گروه صنعتی _ بهداشتی گلرنگ این محصول را تولید و توزیع کرده است. کیفیت و قدرت جذب این پوشک بچه بسیار بالا می باشد. علاوه بر قدرت جذب فوق العاده بالا، ضد حساسیت بودن این نوع پوشک از جمله امتیازات پوشک بچه مرسی می باشد.

2- پوشک بچه پنبه ریز (Panberes) : پوشک بچه پنبه ریز یکی دیگر از پوشک هایی است که در فهرست بهترین مارک پوشک ایرانی قرار گرفته است. قدرت جذب فوق العاده بالای این پوشک سبب می شود تا در تمام طول مدتی که پوشک به پای بچه است کوچکترین نشتی نیز اتفاق نیفتد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این برند پوشک بچه سبب شده است تا هیچ گونه حساسیت پوستی برای بچه رخ ندهد و کودک شما کاملا احساس راحتی کند.

3- پوشک بچه مبارک : یکی دیگر از پوشک های ایرانی ، پوشک مبارک نام دارد. قدرت جذب فوق العاده بالا سبب می شود تا بچه بتواند با خیال راحت به بازی ها و فعالیت های خود بپردازد. انعطاف بالای این پوشک نیز سبب می شود تا بچه در تمام طول زمان استفاده از پوشک احساس راحتی داشته باشد.

4- پوشک بچه مولفیکس: یکی دیگر از بهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالا، پوشک بچه مولفیکس می باشد. نوع خارجی این برند نیز در ایران وجود دارد. به علت استقبال زیاد مادر و پدرها از این مارک پوشک بچه، تولید داخلی پوشک بچه مولفیکس در ایران انجام شد.

5- پوشک بچه بارلی (Barlie) : این مارک پوشک بچه نیز در مجموعه صنعتی _ بهداشتی گلرنگ تولید و عرضه شده است. این پوشک بچه، قدرت جذب بسیار بالایی دارد. علاوه بر قدرت جذب بالا این پوشک به علت دارا بودن منافذ عبور هوا مانع از ایجاد حساسیت و سوختگی می شود.

6- پوشک بچه مای بی بی (My baby) : این برند نام آشنا در تولید پوشک بچه، طرفداران زیادی دارد. قدرت جذب فوق العاده بالا، انعطاف پذیری بسیار زیاد، وجود لایه محافظ برای جلوگیری از حساسیت و …. از جمله امتیازات این نوع پوشک بچه می باشد.

منبع: سایت عُمتک

چاپ این صفحه